srijeda, 12. listopada 2016.

Favoriti rujna (2016)























-I tako, ja se tuširam i sjetim se da  trebam napisati favorite. Srećom pa sam slike slikala još prije tjedan dana :)

-Nemam puno stvari jer se nisam baš šminkala niti koristila druge proizvode koje već nisam koristila.















-Tijekom jeseni i zime moja stopala su užasno suha, pa ih mažem raznoraznim uljima, kremama, balzamima.. Kada  sam vidjela ovu kremu u Avonu za cijenu od 13 kuna odmah sam ju naručila. Koristim ju ponedjeljkom, četvrtkom i subotom, a ostale dane koristim običnu plavu Niveu. Nakon nje stavim čarape i sljedeći dan kad se probudim moja stopala su premekana. Od srca preporučujem <3 Puno ime: Avon FOOT WORKS.















-Znači, ja sam ovaj lak, bukvalno, lakirala, skidala, lakirala. Boja je predivna, malo je providan ali lijepo piše da je 3D. Njaljepnica mi se skinula, ali ime mu je: Gabrini 3D lak u nijansi broj 36 s multivitaminom. 















-U školu uvijek imam jedan balzam u boji. On je neizostavan. Čula sam dosta primjedbi u vezi Baby Lipsa, ali meni je dobar. Boja mi je lijepa, solidno njeguje, cijena nije "preteška" za đep i dugotrajnost od 3 sata ako ništa ne jedem i pijem je po meni odlična, jer ništa više ni ne očekujem od labela. Ljubičasti miriše na borovnicu i ostavlja laganu ljubičastu boju (više trag nego boju), a ružičasti.. pa ne znam na što miriše ali je boja baš jaka ružičasta.
Electro Barry Bomb (ljubičasti) i Electro Strike a Rose (ružičasti).















-Kada se spremam, ne razmišljam previše o nakitu i stavim ono što mi je najdraže, a to se nalazi na ormariću. Trenutno je to ovaj nakit. Ogrlica je predivna, lijepo stoji uz sve, načinjena je od nekakve mrežice i unutra su kamenčići. Magnet za zakopčavanje je jak i neće lako ispasti sa vrata. Narukvicu sa imenom obožavam iako je boja malo izblijedila, gornja narukvica je narukvica na kojoj je pisalo"Nike" ali se obrisalo, svjetli u mraku :) (Nije original).






































-I zadnja stvar su Nike tenisice. Kupila sam ih u trećem mejsecu u Deichmanu za 300 i nešt kuna. Ja hodam ukrivo i trebala bi da nosim ortopedske uloške i sve tenisice mi izdrže najviše 3 mjeseca. I zato sam davno odustala od kupovanja tenisica za van bez Nike ili Adidas znaka, jedino one izdrže dulje i k tome, čak malo ispravljaju moju nogu. Dupli plus! Ove ne propuštaju vodu, i meni su odlične, svaki dan ih nosim u školu. Izvinite što su prljave, slika je nastala baš kada sam došla iz škole. Nakon Nove godine kupujem nove.


Broj komentara: 12:

  1. Super proizvodi. I ja uvek u torbi imam ovaj Baby lips electro rozi, ali ga retko koristim jer se uvek odlucim za nesto sto ima bolju hidrataciju, jer mi je to potrebnije. Ogrlica je predivna. <3

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Meni je Baby Lips sasvim u redu, jer navečer namažem debeli sloj labella i ujutro su usne sasvim mekane <333

      Izbriši
  2. Svi su priizvodi super. Najviše mi se sviđaju crni baby-lipsevi iako ih nikad nikam bila u mogućnosti kupiti ☺

    IlvaMagicalWorld

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, joj nadam se da ćeš i ti uskoro moći ih probati <33

      Izbriši
  3. Odlicni favoriti!Labela mi se bas svidjaju!
    jovanaslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post!Svidjaju mi se tvoji favoriti a posebno Baby Lipsevi koje i ja imam.Lijepo si objasnila o svakom proizvodu njegove vrline i slike su odlične :*

    myworldajla.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  5. Labela su preslatka
    http://majalivinglife.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako je lepa boja tog lakaaa *___* Super post :)

    www.kapege.com

    OdgovoriIzbriši