nedjelja, 30. listopada 2016.

HalloweenWithA - Nedjeljom navečer (od 23.10. do 30.10.2016)


























-Službeno proglašeno! Ovo je bio najdulji tjedan u mom životu, tjedan dana bez bloga! Razlog: moj internet ne radi, sestrin ne radi, a od druge laptop ne radi! Zbog toga sam morala odustati od posta "Kako pripremiti zabavu za Noć vještica!" jer je sada prekasno. No, ostali postovi će se održati, odlučila sam napisati jedan post o cijelom tjednu, umjesto posebno za danas, dok sutra izlazi outfit. :) Naravno prema ovome ste razumijeli da trenutno imam interneta!! Jej!!

-Cijeli tjedan sam imala ispite, i moram si priznati da je odlično prošlo! ali, skontala sam da će biti mnogo teže uklopiti sve obaveze u raspored nego što sam mislila.

-U subotu sam bila na rođendanu jedne kolegice. Znači, doslovce cura je vrh, kraljica!! I naravno, moja rođa, ma vidi se, (haha ne). Ovako, ja se lijepo našminkala, natjerala kumu da mi napravi frizuru, da bi na kraju istu skinula. Prvo smo mi cure skakale i pjevale "Luda kuća" i "Šok". Onda smo radili svašta nešto, pa i ljubili se, jesam spomenula da imam... zapravo nemam ništa. Ima jedan dečko s kojim se ljubim, grlimo se i držimo za ruke, ali nismo u vezi. Bili smo već (ne, nije onaj s kim sam prvi poljubac) i tada sam ja pitala za vezu i .. ne dolazi više u obzir.  Hha, zatim su sve cure i 2 dečka, bili unutra, a ja i još jedna cura sa ostalim dečkima smo igrale nogomet! Bravo za mene, prvi put sam igrala s njima kako spada (više-manje, mogu ja bolje, ali ovo je napredak!). I na kraju je bilo malo drame, ali smo je "prekoreknuli". Inače, ovo je skračeno do "hamata".
















































-Fotografije nisam ja radila, već cura koja bukvalno obožava da slika s mojim telefonom. Cura koja je slavila se zove Anamarija, i ona svira tamburicu,(zato je torta u tom obliku). Ovu tortu obožavam!! I sad ću vam otkriti, ja sam isto išla u glazbenu, o da, s njom u drugom, ali kasnije sam se okrenula k sportu. Ne jer to nisam voljela, nego zbog nečeg drugog, ali o tom drugi put.

-Danas je konačno bila naša zabava, probudila sam se i spremila par stvari, te se obukla u krpice i našminkala se što sam bolje mogla. Cure su došle oko pol 1 i pomogle mi sa ukrašavanjem. Izrezbarile smo bundevu, napisale natpis za vrata, objesile slike, napravile šišmiše, pripremile kolače i sokove. U 2 je došao jedan dečko, jedini među 4 cure, hah, bili su pozvani još dva, jedan je došao kasnije, a drugi uopće nije. Imali smo malih problema oko horora i na kraju smo ga gledali bez prijevoda, srećom što razumijem engleski. Kasnije smo jeli picu (promašli smo količinu), igrali prve u mraku, pa su dečki otišli. Mi cure smo otpratile curu koja se bojala, pa smo se zezale, snimale glupe videe, pa sam ja otvorila dušu o svemu i svačemu i toliko eksala čokoladnog likera da sam se napila. No, ipak sam dobro i još sam tu. Slike mene su nastale navečer kada se šminka skinula, ali sutra ćete vidjeti mene našminkanu i sređenu :) Mislim, jesam dovoljno napisala?

















































-E da, toliko smo preplašili ovu jednu curu da se plakala. Uf, nije ovo za svakoga. Vidi se koliko smo se zabavljali, toliko da na kraju mogu reći da su mi slike užasne!! Šmrc, previše likera! Sada cure, ja idem popiti bilo što jer me alkohol tuče, hah, i ne, dovoljno sam svjesna onoga što sam napisala. :)




EDIT - kao što većina zna na blogu IvaFashionDiary je darivanje u kojem se može dobiti još jedna Kawaii Box, i opet je jedan uvjet pisanje o tome, pa sam to napisala ovdje :)

Broj komentara: 6:

  1. Odličan post, jako mi se sviđa <3
    Slike su odlične :)

    http://doroty4.blogspot.hr/2016/10/autumn-pictures.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Blago tebi pa je tvoja ironija mnogo kraće trajala u odnosu na moju. Ali važno da je otklonjen svaki mogući kvar i da smo ponovo tu :). Mnogo mi se sviđa post :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Uh, još par dana i pala bi u laganu depresiju. :)

      Izbriši
  3. Predivne slike, jako zanimljiv post, zaista obozavam tvoju seriju postova nedeljom navecer, jako si prepoznatljiva i poznata po tome a to je zapravo jako dobro.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Sandra, mnogo ti hvala na ovom komentaru, drago mi je što ti se sviđa serija postova :) <333

      Izbriši