ponedjeljak, 31. listopada 2016.

HalloweenWithA - outfit post (Harley Quinn)



























-I tako, zadnji post serijala o Noći vještica je već dočekao svoje objavljivanje.  Nekako mi sve prolazi prebrzo, kao da mi mjeseci izmiču tlo pod nogama. Ove godine sam se maskirala u Harley Quinn, nisam se pretjerano trudila jer sam odlučila da si pravi kostim kupim za Maškare. Jučer je bila zabava, dok sam danas rezbarila bundevu i obukla se radi užitka.


-najlonke sam dobila
-nakit sam dobila
-hlačice, majicu i ovaj bolero sam dobila
-štap je napravljen od drveta, za prošle maškare









































Šminka

1. Na lice sam stavila Catrice kamuflažu u nijansi 030 Rosy Beige i maskaru Avon Supershock.
2.Jedno oko sam obojala ružičastim sjenilom iz  Midlle paletice, a drugo plavim sjenilom (iz neke druge paletice).
3.Na obrazu sam si nacrtala srce maskarom i stavila crveni ruž Avon LUXE Coral.
4.Nokte sam nalakiraka ružičastim lakom Max Factor u nijansi 46 Viyid Sunset.




































-Ja se nadam da vam se post svidio, nisam profi šminkerica i zato sam zadovoljna i ovim učinkom. :) I na kraju donosim fotografiju svoje bundeve! (Mama mi je pomogla!)






2 komentara:

  1. Majo draga, jako dobar post. Sličice su mi skorz zanimljive, mejkap ti je jako sladak, preslatka si bila.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo, baš je odlično ispalo za razliku od par drugih mejkapova. :)

      Izbriši