utorak, 18. listopada 2016.

Knjige koje sam pročitala u rujnu (2016)



























-Nešto sam uvidjela, a to je da svaki mjesec čitam sve manje i manje, vjerojatno zbog svih obaveza.

-J.R.R Wolkien
-Gospodar prstenova, knjiga druga, Dvije kule
















-"Poput mlinskog kamena breme odgovornosti pritislo je hrabro srce Froda Bagginsa. Ukleti Prsten - Vladar, koji mu je već donio toliko nevolja otkada je čarobnjak Gandalf. Vođa Prstenove družine, nestao u ponoru Khazad - duma, dovest će Froda i njegovog i njegovog vjernog prijatelja Sama na sam prag Mordora, u njihovom očajničkom pokušaju da poremete osvajačke planove Saurona i njegovih hordi orka. Za to vrijeme ostatak Prstenove družine suočit će se sa nekim starim i nekim novim neprijateljima - uz pomoć nekih novih i jednog starog prijatelja."

-Ovu knjigu sam pročitala negdje sredinom rujna i još nisam posudila nastavak. Knjiga je puna obrata, uvođenja novih likova.. Ja sam skakala od sreće kada sam saznala da se jedan lik vratio. Vjerujte mi na riječ, jedva čekam posuditi sljedeći dio! :)

-Ocjena: 10/10 (posuđena)

-Dinko Šimunović
-Duga
















-Djevojčica zvana Srna (Brunhilda) želi da se igra sa dječacima. U to doba, djevojčice su čitav dan spavale, jer morale biti lijepe blijedopute. Ona u jednoj šetnji čuje da ako potrči ispod duge da će se pretvoriti u dječaka, za čime joj srce vapi.

-Knjiga je lektira, gornji opis je opis priče Duga, a još uz nju postoje 3 priče, mi ih nismo morali pročitati, ali ja jesam, haha, samo odlučila sam ne pisati njihov sadržaj. Kraj je stvarno tužan, i ako ste osjećajni pripremite hrpu maramica. Pokazuje surovu realnost prošlosti, i prošarana je predivnim opisima pejzaža.

-Ocijena: 8/10 (posuđena)


-Veronica Roth
-Različita
















-Odlučila sam ne pisati sadržaj jer svi ga znate? Ako ne znate, dodatno ću vam ga napisati u komentar! Sve,  ću napraviti, jer ako netko nije pročitao ovu knjigu trk do obližnje knjižare!! Knjiga je presavršena, Tris, Four svi su apsolutno savršeni!! Nemam više što reći :)

-Ocijena:10++++++++/10 (Ne, nije mi omiljena knjiga, i platila sam ju 40 kuna). <3 <3 



Broj komentara: 14:

  1. Jako zanimljiv post. Ni jednu od ovih knjiga nisam procitala ali i mogla bih, jer mid eluju jako zanimljivo, pogotovo ova 'Duga' :)

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  2. Sjajan post,kao i uvek!Oduvek zelim da procitam knjigu Drugacija,ali nikad je nisam uspela naci.

    jovanaslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. I ja zbog obaveza poslednjih mesec dana ne stižem da čitam koliko sam to radila preko leta. Nisam čitala ni jednu od od pomenutih knjiga, ali mi deluju zanimljivo. :)

    Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpuno te razumijem, i ja sam mnogo više čitala preko ljeta. Svakako su zanimljive.😚😚

      Izbriši
  4. Od navedenih knjiga pročitala sam samo Divergent i to je stvarno jedna od onih knjiga koje sam dugo volela, bolje reći obožavala. :) Jako si me zainteresovala za 'Gospodara prstenova', hvala ti na preporuci. :) <33

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Različitu sam i kupila jer si je ti preporučila -
      <3 Nema na čemu, Marso.😍😍

      Izbriši
  5. Wonderful post, love it! ♥
    I invite you to my blog, maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Od ovih mi najprimamljivije deluje ,,Duga'' i volela bih da je pročitam :)
    Nastavi sa ovakvim postovima, volim da gledam šta drugi ljudi čitaju.

    Girly world
    Stari/novi post na mom blogu :) ,,Malo'' sam se raspisala o knjigama. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Svakako ću nastaviti, i nadam se da ćeš pročitati "Dugu".

      Izbriši