ponedjeljak, 17. listopada 2016.

Nedjeljom navečer - od 2.10 do 17.10 (2016)






































-Zbog tehničkih problema sa internetom ovaj post izlazi danas, a ne jučer. Komentari su pisani preko moba :)

-Nažalost, mogu reći da sam malo zapustila školu, jer sam prošli tjedan dobila minus iz matke, a prvo odgovaranje iz fizike prošlo je sa dvije četvorke. Bukvalno, sam se zaledila, da me je pitala kako se zovem ne bih joj znala reći. Učiteljica mi je rekla da više ne učim napamet, a iskreno knjigu nisam ni pogledala, pa neka mi netko objasni kako da ja to učim???

-Nisam mnogo fotografirala jer sam zagubila mobitel i bio je u garaži 5 dana, tako da nije mnogo fotografija nastalo, ali evo uživajte u ovo malo :











 -Vaša-

Broj komentara: 10:

  1. Zaista zanimljiva nedelja,haha!Nadam se da ces popraviti minus iz matematike,kao i fiziku!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, mislim da to nije moguće, ali potrudit ću se da ostala ispitavanja i zadaće uradim najbolje što mogu <33

      Izbriši
  2. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdgovoriIzbriši
  3. Sjajan post,slike su super.

    jovanaslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Marija draga, i sama znas koliko sam veliki ljubitelj ovakvih tvojih postova. Vrlo zanimljive slciice.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši