ponedjeljak, 10. listopada 2016.

Nedjeljom navečer - od 2.10 do 9.10 (2016)






































-Opet ne pišem u nedjelju jer sam jučer bila kod sestre :)

-Donosim vam par fotografija, iz različitih prigoda. 

-Slike iz dvorane su nastale u četvrtak kada sam sa kolegicom gledala odbojku, da odbojku - moš mislit, prije jednog odbojkaša <3

-I da, ukinuta mi je zabrana, tako da od Srijede - Dana učitelja igram nogoš, i postala sam dokapetanica. Kome je to palo ma pamet?? Naša kapetanica je polomila nogu, a stara dokapetanica pokazala da joj uloga kapetanice ne stoji, i da joj igranje funkcije bivše kap. ne stoji, tko može pasti preko lopte?? Srećom, pobjeda za nas 4-3 a, meni jedna lijepa funkcija. (haha, sarkazam).  Znači nova kapetanice ozlijedi se da ja na utakmici budem kapetanica (nemoj molim te Laura!!).




















  Što mislite o novom izgledu bloga?
Kako ste vi proveli tjedan?





Broj komentara: 6:

  1. Maro moja draga, jos jedan jako dobar post, vrlo simpatične sličice, baš su mi se dopale. vidi se da napreduješ, što je vrlo pohvalno.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  2. Imas odlican blog, pratim te, pogledaj i ti moj blog, pa me zaprati ukoliko ti se dopadne :*
    http://majalivinglife.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Auu,svasta se izdesavalo!Mnogo mi se dopadaju fotke!♥:D

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. Hha,da, je, drago mi se što ti se sviđaju <33

    OdgovoriIzbriši