nedjelja, 2. listopada 2016.

Nedjeljom navečer - od 25.9 do 2.9 (2016)







































-Koliko samo dugo nisam pisala, već je deseti mjesec i pripremam slike za one mjesečne rubrike. Zbog obaveza nisam mnogo fotografirala, ali ipak imam malo fotografija.

-Nova vijest je da idem na natjecanje iz matematike! O, Bože, u što sam se to ja uvalila?? U ništa dobro..

-Jučer sam bila na utakmici i naši su pobijedili 5:3. Prvo smo mislili da ćemo izgubiti, i vjerujte mi na riječ da smo mi vani živčanile. Utakmica mojeg kluba, to jest moja utakmica je prošla vrlo dobro 6:2 za nas. Cure, bravo!! Ide vama dobro i bez mene :) 

-Sada vas prepuštam svojim fotografijama:















































































-I eto, sada se ja nakon ovog brzinskog posta, vračam učenju geografije za sutrašnje odgovaranje i izrađivanju ukrasa za kreativnu. :) Inače, uskoro dolazi novi izgled bloga, čim nađem pozadinu koja mi se sviđa <33


Broj komentara: 8:

  1. Odgovori
    1. Izvini, ja ne znam zašto se tvoj komentar obrisao, ako želiš napiši ponovno da ti mogu odgovoriti ako imaš upit :)

      Izbriši
  2. Obožavam ove postove, draga moja, pa je stoga malo reći da sam uživala ;) Divno, zaista <33

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo Marso!! Baš mi je drago što ti se sviđa <333

      Izbriši
  3. Divne fotografije. Svaka čast, imaš baš lijepu kosu. ♥

    OdgovoriIzbriši
  4. Stvarno super fotke, draga Marija, i moram da pohvalim frizuru. Neko je bio kreativan i napravi nešto divno na toj divnoj kosi. No, ovaj post je upotpunio jedan mali osmjeh ;) i to ne bilo kakav već predivan osmjeh. :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mnogo ti hvala!! Frizuru je napravila moja kolegica, a osmijeh je od moje nećakinje i ona ti zahvaljuje <33

      Izbriši