subota, 22. listopada 2016.

Obavijest - FallWithA, HalloweenWithA, Q and A



























-Prva obavijest je da počinjemo serijale, te najavljujem Q and A, ZNAČI POSTAVLJAJTE MI PITANJA U KOMENTARE, ali da su vezana za JESEN. (Inače nije da vrištim nego sam željela naglasiti.)

-Zatim i na moje blogu nastupa jesenji serijal, ali bez nekih uobičajnih postova tipa "Zašto volim jesen!" , "Obavezne krpice za jesen!" Ovo je popis:

1. Što sam to kupila za jesen?
2. Jesenjske fotografije
3. Sređivanje noktiju
4. Q and A
5. Jesenjska dekoracija sobe (više dijelova)
6. Outfit postovi .....

-Postovi neće izlaziti ovim redom, nego će biti raspoređene po čitavom godišnjem dobu.




















-Ali, to nije i zadnji serijal, kao što znate uskoro nam se bliži Halloween, i ja sam odlučila napraviti mini serijal od 3 posta.

1. Kako napraviti zabavu sa društvom? (Ovo sam radila i prije, ali sada su savjeti, malo drugačiji).
2. Zabava za Helloween (Znači kako slikat ću prostor itd.. Izaći će 30 jer tada radimo zbog izvanškolskih aktivnosti svih nas u razredu).
3. Outfit post - Harley Queen (jer ću biti ona)



















-I kao posljednju obavijest imam da se na blogu Call of beauty odvija darivanje u kojem se može osvojiti Kawaii Fun Box. Jedno od uvjeta je napisati obavješćenje o tome, i eto ja sam to napravila ovdje. Meni se ovo čini prezanimljivim i željela bih da dođe na moju adresu, haha (tko ne bi?).



Broj komentara: 14:

  1. Sviđaju mi se obavijesti i jedva čekam te postove.

    Pratim te pa ako možeš uzvrati -> http://teenorchild.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. Aaai nmg dočekati Halloween serijaaal deluje jako zanimljivim <3 <3 <3 <3 Mada i ovi jeseni su jako interesantni <3 <3

    G I V E A W A Y Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
  3. Jedva čekaam <3
    Pitanje za Q&A : koji ti je omiljeni jesenski napitak? <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako zanimljiv post, jedva cekam naredne!
    Moja pitanje za Q&A su malo nesvakidašnja, volela bi da nam opišeš urkatko tvoju jesenju jutarnju rutinu, večernju takođe, da na napišeš par predloga za filmove i knjige koje bi trebalo pogledati tj procitati ove jeseni i tako to.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na komentaru i pitanjima Sandra! <333

      Izbriši
  5. Radujem se jedenjim postovima, baš si me zainteresovala za njin :)
    Evo pitanja:
    Kako si otkrila svoju ljubav prema fudbalu?
    Šta je ono što te ove jeseni najviše raduje?
    Kako zamišljaš jednu savršenu jesen?

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši
  6. Post je predobar. :)
    Evo mojih pitanja za q&a:
    1. Voliš li kišnje jeseni ili sunčane?
    2. Što najviše voliš raditi u jesen?
    3. Voliš li fotografiti prirodu u jesen?
    4. Slaviš li Haloween?
    I voljela bih da nam napišeš neke Halowern filmove. :)

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  7. Hello dear,
    you have such a fantastic blog!
    Would you like to follow each other on GFC? Please let me know, it would be my pleasure!
    Hugs,
    LIANA LAURIE

    OdgovoriIzbriši