utorak, 11. listopada 2016.

Prvi blogorođendan

























-Drage moje, prije točno godinu dana na mojem blogu izašao je prvi post - Jesen .

-Od tada se toliko toga promjenilo, ali bilo bi dobro da počnem od početka. Kako je sve počelo?

-Bio je 9. mjesec kada sam počela čitati blog IvaFashionDiary, nakon njega Call of beauty i Anjin blog. Nakon mjesec dana na mene su blogovi ostavljali veliki utjecaj i pošto sam željela isto tako dijeliti mišljenja, ja sam otvorila blog pod nazivom Šminkerice. 

-Negdje u 7. mjesecu mi se način pisanja nije sviđao jer sam shvatila da volim drugačije stvari i svoj sam blog rekonstruirala u novu tematiku i ime - Fantastiko World.

-Nakon te promjene, blog je velikom brzinom napredovao i došao do 42 čitatelja i 3417 pregleda!! Što je za mene veliki napredak i zato vam mnogo hvala!! Nadam se da ćemo se još dugo družiti <3 <3 <3 

-Nažalost nisam uspjela dogovoriti darivanje zbog toga što želim da bude internacionalno, ali zato najavljujem "Q and A". Znači postavljajte mi pitanja u komentare, taj post izlazi u subotu :)



Broj komentara: 10:

  1. Super post, sretan blogorođendan, i još puno postova. 😊


    IlvaMagicalWorld

    OdgovoriIzbriši
  2. Srecan blogorodjendan, zelim ti da u narednom periodu postignes jos veci uspeh. <3

    Moja svastarica

    OdgovoriIzbriši
  3. Srecan blogorodjendan
    http://majalivinglife.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Srecan blogorodjendan, da ga slavis jos 50 godina a mozda i vise xD

    OdgovoriIzbriši
  5. Srećan blogorođendan, lepotice moja! <33 Nadam se da ćemo se još dugo družiti i sve više i više izgrađivati ovaj naš mali kutak. :) <33

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Marso, draga moja mnogo ti hvala <33 Ja vjerujem da hoćemo :)

      Izbriši