ponedjeljak, 21. studenoga 2016.

FallWithA - Jesenja kolekcija fotografija



























-Polako, ali sigurno se približavam pisanju svih isplaniranih postova za jesenji serijal. Jej! Fotografije jeseni ste mogli vidjeti i u ovom postu: Nedjeljom navečer , a sada vam donosim fotografije malo kasnije jeseni. Uživajte! 😊

















































-Sutra vjerojatno izlazi post "Jesenji haul"


Broj komentara: 16:

  1. Super slike,pratimo te ako zelis uzvrati

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovaj post mi se jako dopada, lepo si ovo islikala, macke su preslatke!♥
    Pogledaj moj blog ako zelis: majalivinglife

    OdgovoriIzbriši
  3. Genijalne fotke. :) Mace su prosto preedivne, oduševljena sam <33

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan post i divne fotografije, nadam se da ćeš u narednom periodu još fotkati i postavljati fotkice zime koja nam se bliži :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican post!
    Divno si to napisala,a slike su odlicne :)
    Ako mozes klikni na linkove koji se nalaze na kraju mog zadnjeg posta :) --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/11/zagreb-cosy-outfit-zafultwinkledeals.html

    OdgovoriIzbriši
  6. Divne i jako kreativne slike. Koristiš li neki editor ? Slike mi nekako imaju neku prirodnu svežinu ! Ljubim te i samo nastavi :)

    alijindnevnik.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Ne, nisam koristila niti jedan editor, sve je prirodno. :)

      Izbriši
  7. Slike su prelepe,pogotovo ove sa macama,prosto obozavam macke!Predivan post!
    Volela bih da pogledas moj blog,nova sam.

    http://littlebeautydreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši