subota, 5. studenoga 2016.

Favoriti listopada (2016.)






















-Tko me prati duže vrijeme zna da ja često samo pređem na temu, tako da to radim  i ovaj put.















-Isto tako ako me pratite znate da se u ovim postovima najčešće u vezi kose javljaju proizvoda brenda Garnier. Oni su mi najbolji. Ovaj regenerator pruža predivnu mekoću i hranjivost kosi. Čarobno miriše i čuva boju na kosu (za farbanu je). Kosa se ne mrsi i ne kida. Garnier Ultra Doux - argan oil and cranberry















-Toliko "hvala" sam čula za ovaj proizvod, da sam ga na kraju naručila jer je bio na velikom sniženju za 13 kuna. Miris je božanstven, ne ostaje dugo na tijelu, ali zato čitava kupaonica miriše nakon korištenja. Nije grub, nema velike čestice, ali ipak lijepo ukloni nečistoću sa kože. Odličan je za nakon treninga, svakako ga preporučujem. AVON Naturals body care peeling za tijelo















-Kao što se zna veliki sam fan Fa gelova za tuširanje. Gornji stvarno fino miriše, lijepo njeguje i čisti. Miris se zadržava do sljedećeg tuširanja, i ako imate normalnu kožu ne morate da stavljate losion nakon njega. Dobila sam ga od mame. Fa Cocount water with cocount extract















-Još jedan Fa proizvod, ovaj put losion. Prvo sam mislila da je gel, ali sam nakon pokušaja pranja s njime shvatila da je zapravo u pitanju losion. Opet miris je predivan, tekstura je kremasta i lagana za razmazivanje. Bogat je uljima i zbog toga lijepo njeguje tijelo. Fa Sensul and oil















-Lak koji sam najčešće je koristila je ovaj ružičasti. Tekstura mu je lagana za nanošenje, brzo se suši i boja je za me ne pun pogodak. Kupljen je u DM- u. Max factor 46 Viyid Sunset















-Ovo nije krema nego domaća maska od sode bikarbone stavljena u ovu posudicu. Tražila sam nešto protiv prištića i sestra mi je dala ideju. Stavljam ju dva puta na tjedan i prištići na čeku su počeli nestajati. Lagana je za pravljenje, samo uzmete dvije,tri žlice sode i malo obične vode. Ostavite da djeluje desetak minuta i onda isperite vodom.















-I na kraju sam morala da spomenem pomoćnicu u fotografiranju. Ovi malecki rakuni (??) ili šta već su bili popularni kada sam ja bila mala, mislim da ih je bilo i većih, kao plišance, za ključeve itd. Kako god, ja imam samo ovu, ali meni je ovo preslatko i uvijek je na putovanjima sa mnom. #Forever together


Broj komentara: 6:

  1. Proizvodi su super!
    Pomoćnik je presladak:))))
    https://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Taj rakun je so so cute. A proizvodi se cine super!

    Pratim te
    http://teenorchild.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši