petak, 11. studenoga 2016.

Filmovi koje sam pogledala u listopadu



























-Kao što sam čitala malo, pogledala sam i malo filmova u prošlom mjesecu.

Prizivanje 2










-"U novom nastavku ponovo ćemo gledati Eda  i Lorraine Warren  u ulozi paranormalnih istražitelja, koji će ovaj put otputovati u Englesku. Priča je bazirana na istinitim događajima koji su se u periodu od 1977. do 1979. događali u jednoj kući u engleskom gradu Brimsdownu. Riječ je o jednom od najvažnijih dokumentiranih paranormalnih slučajeva u svijetu koji su pogodili obitelj Hodgson, a Ed Warren je ovaj slučaj naveo kao jedno od najstrašnijih iskustava u svojoj karijeri. Ed je preminuo 2006. godine, a Lorraine se i danas bavi istraživanjem paranormalnih pojava. Ovaj slučaj je tema brojnih knjiga, dokumentaraca, horora i TV serija."

-Ovaj film sam sa prijateljima gledala na Noć vještica. Horor je okej, strašan je, ali nije da nisam spavala od njega, no svakako je strašno pomisliti da se to doista dogodilo (a je).

-Ocjena: 10/10


Circle


































-"U filmu Circle pratimo 50 ljudi, međusobnih stranaca koji se poredani u krug probude u velikoj tamnoj prostoriji, bez sjećanja kako su tu završili. Čim se probude shvate da se ne mogu pomaknuti sa svog mjesta, te da svaka dva minuta stroj koji se nalazi u sredini kruga ubije nekoga od njih! U početku misle da je izbor žrtava nasumičan, ali ubrzo shvate da oni kao grupa imaju moć da odluče tko će biti biti slijedeća žrtva. No kako da oni međusobno izaberu tko zaslužuje umrijeti?! I što će se dogoditi kad u prostoriji ostane samo jedna osoba?!"

-Film me je razočarao, nije bilo akcije, niti strašnih scena. Gledala sam ga sa prijateljicom, i jedino je bilo zabavno pogađati tko će sljedeći umrijeti. Kraj je bio neočekivan za nas dvije, i to ga spašava.

-Ocjena:3/10

Redovnice nastupaju 2
-"Deloris Van Cartier  ponovno dobiva poziv da u ulozi časne sestre pomogne zapuštenoj katoličkoj školi kojom ravna časna majka. Redovnice se vraćaju u klub po Delores kako bi je dovele kao sestru Mary Clarence da predaje glazbu skupini studenata njihove župne škole kojoj prijeti zatvaranje. Zatvaranje škole naredio je beskrupulozni predstavnik lokalne vlasti G. Crisp. Jednoj od djevojaka, najtalentiranija u skupini, majka zabranjuje da pjeva, iako je zbor uspio doći na državno natjecanje. Skupina stereotipičnih nekompetentnih redovnika pokušava ih zaustaviti."

-Gledala sam ga kad sam bila manja, i malo veća, jednostavno ovaj film je dio mog djetinjstva. Radnja se zanimljiva, nije ju lako predvidjeti i vrijedi pogledati. :)

-Ocjena: 10+/10



Broj komentara: 12:

  1. Nijesam gledala nijedan od filmova. Ali uvažiću tvoje mišljenje.
    Circle mi se ne gleda:)))

    https://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Mene je "Circle" razočarao, ima puno boljih filmova od njega. :)

      Izbriši
  2. Nisam cula za ove filmove,ali deliju zanimljivo. Odlican post ;)

    The Boho Diary

    OdgovoriIzbriši
  3. Maja draga, jos jedan jako zanimljiv post na tvom blogu. Veliki sam ljubitelj filmova, tako da mi je ovaj post bas dobrodosao. Inace i pored velikog broja pogledanih filmova, ne mogu se pohvaliti da sam gledala ove, ali definitivno cu pronaci vreme i za njih. Hvala na predlozima.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Sandro! Baš mi je drago što sam ti dala ideju za filmove. :)

      Izbriši
  4. Predivan post, jako volim postove o filmovima, od ova tri pogledala sam samo ''Conjuring 2'', tako da ova dva stavljam na listu definitivno :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Svakako pogledaj, možda ti se "Circle" svidi više nego meni. :)

      Izbriši
  5. Odličan post! Hvala ti za preporuke koje se tiču filmova!♥
    Antagonist

    OdgovoriIzbriši