srijeda, 9. studenoga 2016.

Knjige koje sam pročitala u listopadu






















-Svaki mjesec čitam sve manje i manje, u prošlom sam pročitala dvije knjige, i to je jedna lektira iz koje smo pisali test.

-Hrvoje Hitrec
-Smogovci














-U ovo romanu se govori o stanovnicima Naselka i Nebodera. Središte zbivanja je obitelj Vragec.

-Opis je glup, ali ja nemam riječi za ovu knjigu. Knjiga je zanimljiva, zabavna, drži pažnju i lagana je za praćenje. Sve u svemu, odlična knjiga.

-Ocjena: 10/10 (posudila sam ju)

-Lucy Dillon
-Ljubav dolazi na prstima














-"Nakon gubitka supruga Juliet se povlači u sebe. Pobjegla je od obitelj, od svog slomljenog života, od prijatelja, od svega. Njezina majka Diane, puna dobronamjernih savjeta koji odlazi u vjetar ne odustaje od svoje kćeri. Da bi izvukla Juliet iz njezina kućnog čemera zamoli je da svakodnevno izvodi njezinu labradoricu Coco u šetnju. To je bio početak Julietine karijere šetačice pasa. Uskoro brine o nekoliko četveronožnih ljubimaca od kojih se izdvaja španijelka Dam710son i njezin vraški zgodan vlasnik.. Uloga pseće sitterice omogućuje Juliet da uđe u privatne živote mještana i dozna razne pikanterije. Sve je to potiče da se zapita nad vlastitom sudbinom, nije li vrijeme da se pomaknem s mjesta? I možda, ali samo možda, ponovno zaljubi.."

-Jedna magična i čarobna knjiga koja predivno prikazuje put od slomljene udovice do žene koja se sjeća mrtvog muža ali je krenula u život. Juliet sa svojom obitelji prolazi kroz teško razdoblje, no ne samo ona nego i njezina sestra Louise koja naoko ima sve.  Svakako preporučujem ovu knjigu, od srca ako želite nešto lijepo, umirujuće i da drži pažnju.

-Ocjena: 10+++/10 (posudila sam ju)


Broj komentara: 14:

  1. I meni se mnogo dopala "Ljubav dolazi na prstima", a ovu prvu nisam nikad čitala :). Super post i jako mi se dopada :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Smogovci su obavezna lektira u Hrvatskoj, vjerojatno zato nisi čula jer nisam sigurna da u okolnim zemljama postoji inačica knjige. :)

      Izbriši
  2. imam želju da pročitam posljednju knjigu,diva je :)
    imaš follow,uzvrati ako možeš <3
    http://beautyworld830.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  3. odlican post!nisam citala ove knjige,ali se nadam da hocu,prvom prilikom.

    Predplatite se na moj blog,uzv-> funnyandrabbits.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  4. Hmmm, zaista zanimljivi naslovi. :) Jako si me zainteresovala za knjigu 'Ljubav dolazi na prstima', moraću da je potražim što pre. :) <33

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Marso! Svakako ju potraži, knjiga je stvarno divna! <33

      Izbriši
  5. Zanimljive knjige i odličan post! ♥
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako zanimljivi predlozi! Sad znam šta sledeće da čitam :)

    Pratim te i bilo bi mi jako drago da uzvratis :)
    http://alwaysbepositiveee.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Drago mi je što sam ti dala ideju! :)

      Izbriši
  7. Maja draga, jako dobar post. Ja obozavam da citam, i ove knjige sam u glavnom citala, tako da mi je bilo uzivanje da vidim da si ih i ti procitala. MENI SU BILE JAKO ZANIMLJVIE TE MI JE DRAGO DA SI I TI UZIVALA U NJIMA. Pozdrav.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Sandra, hvala ti! Drago mi je što si i ti čitala ove knjige i što se slažemo da su zanimljive. :)

      Izbriši