nedjelja, 20. studenoga 2016.

Nedjeljom navečer - od 13.11. do 20.11. (2016.)







































-Eh, u ovom trenutku dok ovo kuckam glava me ubija,  tako da će ovo biti jedan vrlo kratak post! 

-Ovaj tjedan je na nebu zasjao Supermjesec koji se dogodio nakon skoro 70 godina. Ja sam ga vidjela i odlučila uslikati, prvobitno sam mislila da će izgledati kao i svaki drugi mjesec jer se ta "sjajnost i veličina" ne može uhvatiti običnim mobitelom. No, bila sam u krivu jer je moj mobitel bez bljeskalice izvukao stvarno divne fotografije. Ja sam stvarno oduševljena svoji mobitelom. I sobom naravno.. 😉💖💓 (Isto tako sam i oduševljena opcijom stavljanja emojija u postove!)











































-U zadnje vrijeme sve više volim fotografirati svojeg nećaka. Bebać čim ugleda da ga se slika stavi osmijeh od uha do uha. 💗
I nešto sam postala ovisna o toffifu , ako ga nastavim ovoliko jesti uskoro ću morati tražiti postove o smršavljenju.








































-Jučerašnji post je izazvao stvarno dobre pohvale, pa sam odlučila i napraviti rubriku "Razgovarajmo o .. ". Postovi iz te rubrike će izlaziti kada jednostavno sjednem i napišem nešto spontano. :)

-I moram da vam se zahvalim na komentarima, praćenju i podršci! Došla sam do 56 čitatelja, stvarno sam presretna jer moj blog napreduje. Odlučila sam i reći vam jednu izjavu jedne cure. Kad sam rekla da pišem blog, ona je mislila da to radim zbog pratitelja, i rekla mi je "Daj, što se nerviraš oko toliko posla, uzmi mobitel, škljocni par izazovnih fotkica, objavi na fejsu i vidjet ćeš kako ćeš brzo dobiti hrpu lajkova i ljudi koji će te pratiti!" Pokušala sam joj objasniti da nije stvar u pratiteljima, ali nije slušala. Ovaj blog je plod mojeg rada, talenta, truda, pokazuje mene! Meni je ljepše sa spoznajom da me ljudi prate jer im se sviđa moj način pisanja, moje fotografije. Ne mogu vjerovati da cura može biti zadovoljna pratiteljima koji je prate zbog njezina dekoltea!! Đaba 1000 lajkova na takvoj slici, moje je vrjednije, ja znam pravu životnu vrjednost! Ti curo moja ako ovo čitaš, to nikada nećeš znati! Đapa te tvoje grudi, stražnjica kada te ljudi smatraju jeftinom dr****. (Znam, da sam možda pretjerala, ali znam da će ta cura ovo pročitati, i nadam se da ću joj možda ukazati da ona može bolje od toga!). 


Broj komentara: 8:

  1. Iskreno, dosta sam slusala o ovom mesecu i tu noc nisam primetila nista drugacije.Hahahaha.:)
    Dobro mozda sam ja ocekivala da ce mesec biti preko pola neba ili nesto tako.:D Super post!♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! U zbilji nisam, ni ja baš nešto posebno vidjela, ali na fotografijama se baš vidi razlika. :)

      Izbriši
  2. Odličan post, moram priznati da mi se sviđa ovo što pišeš! ❤

    IlvaMagicalWorld

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Baš mi je drago što ti se sviđa. :)

      Izbriši
  3. Predivan post i ja sam htjela slikati mjesec, ali su fotografije bile očajne :/ jer ono što se vidi okom ne može izgledati isto kao i na fotografijama, predivan post kao i obično, veselim se drugim rubrikama 'Pričamo o...'' čestitke na tolikom broju čitaoca ;)

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala! Meni je mjesec ispao mnogo ljepše na fotografijama, nego što je (meni) bio u zbilji. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako ja sve saznam poslednja :D super slike :)

    http://takojato.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Hha, joj, ni ja ne bi znala da tata nije gledao Dnevnik. :)

      Izbriši