nedjelja, 6. studenoga 2016.

Nedjeljom navečer - od 31.10 do 6.11. (2016.)







































-Nakon ponedjeljka, još smo bili slobodni u utorak, dok smo se ovaj tjedan u školske klupe vratili tek u srijedu. U četvrtak sam imala test iz engleskog, i mislim da sam totalno zblajhala.

-U petak, nakon nastave smo ja i još jedna cura iz mog razreda gledale film, a kasnije sam išla na Irisin rođendan. Moja mali buco je proslavio treću godinu, moja malena curica!! <33




































-Danas je bila izložba malih životinja, u kojoj ja sudjelujem već treću godinu, to jest natječem se sa golubima, pasmine perikeri. Ove godine niti jedan nije bio šampion, ali mi je stric koji je u upravi sredio pehar i pohvalu. To je moj treći pehar i diploma, a medalja iz goluba je četvrta, ali nije za šampiona nego za organizatora. 

























































































-Ovi zadnji su moji, kao što vidite jedan je i smušen. Imam ja puno ljepših golubova, ali ove godine smo uzeli samo žute, i k tome ih nismo uredili.  Trebali smo uzeti cjepive, ali sad je gotovo.

Kako ste vi proveli 
ovaj tjedan?


Broj komentara: 6:

  1. Životinjice su preslatke.
    Zanimljiv post
    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Divno,preslatko...<3
    http://beautyworld830.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan i zanimljiv post! Učlanila sam se na tvoj blog, ako želiš uzvrati! ♥
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši