utorak, 15. studenoga 2016.

Q and A - jesenji serijal



























-Konačno i taj Q and A, bila sa mnogo uzbuđena oko ovog posta, i iskreno jedva čekam da ga objavim. :)



1.Koji ti je omiljeni jesenski napitak?
-Kapučino od vanilije




































2.Opiši ukratko svoju jutarnju rutinu...
-Budim se oko 10, ili 20 do 7 (zavisi da li imam dodatnu), oblačim se, češljam, stavljam ulje na kosu, pijem Kraš, perem zube, umijem se, našminkam i stavim parfem. Vikendom se budim oko 8, jedem, obučem se, počešljam i operem zube. :)

3.Ukratko opiši svoju večernju rutinu..
-Jedem, rješavam zadaću i učim, tuširam se i perem zube, a vikendom sve isto osim što gledam film do kasno u noć. 

4.Par prijedloga za filmove i knjige koje bi trebalo pročitati ove jeseni..
-Za filmove Hokus Pokus, Odred otpisanih, Osveta na viskom potpeticama, Dan loše frizure..., a knjige Napušteni psi i usamljena srca, Ljubav dolazi na prstima i Divlji konj.

5.Kako si otkrila svoju ljubav prema nogometu?
-Ajoj, pa ono uvijek sam ga ja voljela, ali sam lagala da ga mrzim. E pa ja sam upoznala jednu curu, bile smo zajedno dok su nekoliko dečkića igrali nogomet. Ona me je nagovarala da igramo. A ja sam rekla "Igrat ću nogomet jedino ako mi Bog pošalje znak da ja to mogu!" I baš taj trenutak je lopta došla u moje krilo, a meni je nešto udarilo u glavu, pa sam uzela loptu, bacila je u zrak i napucala. I na neku foru lopta je ušla u gol. Cura je samo rekla "Je li ti ovo dovoljan znak?". To je bio početak ljubavi..














6.Što te ove jeseni posebno raduje?
-Odlazak u Split na krštenje, držim fige da bude dobro vrijeme, jer ako neće biti, nigdje ne idem.

7.Kako zamišljaš jednu savršenu jesen?
-Knjiga, kiša, topli pokrivač, svijeće i topli napitak u ruci. :)

8.Kišne VS sunčane jeseni?
-Kišne.

9.Što najviše voliš raditi u jesen?
-Čitati, šetati i fotografirati.

10.Voliš li fotografirati prirodu u jesen?
-Naravno!














11.Slaviš li Noć vještica?
-Haha, pa ne slavim doslovno, samo već treću godinu smo imali druženje za taj dan. I da, radim bundevu i maskiram se.

12.Prijedlozi za filmove u Noći vještica?
-Sad je Noć vještica već prošla, ali hororac se uvijek može gledati, tako da Hokus Pokus (nije hororac, jedini ovdje), Prizivanje 1,2, Pogrešno skretanje svi dijelovi, Ukleta kuća i Povratak u ukletu kuću, Zlo je svuda oko nas, Vrata pakla, Slagalica strave (samo za najhrabrije) i Srah u ulici Brijestova (klasika). 

-Eto, ja se nadam da vam se svidio post, a sada ja trčim na učenje fizike! :) 



Broj komentara: 16:

  1. Uf i ja obožavam Pogrešno skretanje. Ni sama ne znam koliko sma ga puta gledala. Pored njega predobar je i Saw sa svim svojim dijelovima. Super su ti odgovori :*

    Novi post --> Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pogrešno skretanje je svakako jedan od boljih serijala horora. Nisam čula za Saw, ali pogledat ću malo po netu. :) Hvala

      Izbriši
  2. Odlican post! Super si odgovorila na pitanja!
    Pratim te ako zelis uzvrati: http://creativegirl333.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Amazing post cutie :)
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdgovoriIzbriši
  4. Mnogo volim kapućino, kao i gledanje filmova. Pogrešno skretanje je jedan od dobrih filmovaa, a svaki novi deo me iznova iznenađuje.

    P.S. Pratim te, pa bi mi bilo drago kad bi uzvratila

    lifeinmystyle311.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Gledanje filmova me najviše opušta. Svidjaju mi se predlozi za gledanje.

    Inače, ukoliko želiš pogledaj moj blog i učlani se ako ti se dopadne, javi da uzv

    http://mirjanasite.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši