subota, 19. studenoga 2016.

Razgovarajmo o "danu kada nam ništa ne ide od ruke"

-Jeste li ikad imali dan kada vam ništa ne ide od ruke? Meni je to bio današnji dan:
Pokušala sam zagrejati mlijeko, a ono je prekipjelo i još sam opekla ruku.
Pokušala sam brisati prašinu, pala sam sa stolca i skoro slomila nogu.
Pokušala sam mijenjati ribicama vodu, skoro sam bacila ribicu u sifon/sudoper.
Pokušala sam fotografirati za isplanirani post, fotografije nisu htjele ne biti mutne.
Pokušala sam napraviti ukras od papira, trakice su mi pucale u rukama.
























































-Na kraju sam završila sa fotografijama koje ni sama ne znam kako sam napravila, sa ukrasom koji hvala Bogu liči na nešto i pišući post, a da sama ne znam u kojem smjeru on ide.

-Pošteno mogu reći da mislim da ako vidite da imate takav dan, prekinite sa svim poslovima koje ste si zacrtali i odite u krevet čitati citate, knjigu, gledati film, spavati ili samo gledati u plafon! Samo nemojte ništa raditi! Za dobro vas, i svih osoba oko vas.















-No, nažalost postoje ljudi (kao ja) koji si ne mogu priuštiti dan u kojem nisu sve ciljeve ispunili. Jer ja znam da ako taj dan ne učinim sve poslove koje trebam, morat ću se sljedeći dan probuditi u pet ujutro i otići spavati u pet ujutro sljedećeg dana. 















-Takve ljude najčešće smatramo jakim ljudima, što na neki način i jesmo. Treba mnogo volje da napravimo stvari koje nam taj dan ne idu od ruke. Daleko od toga, da su ljudi koji taj dan prebrode u krevetu slabi, samo nemaju dovoljnu volju. E čovječe, u prvom dijelu vam govorim kako je najbolje da taj dan prespavate, a sada vam govorim kako onda nemate volju. Da mogu birati i ja bih prespavala takav dan, ali ne mogu si priuštiti takav luksuz.















-U životu ćemo imati hrpu takvih dana, možda će nas neki koštati i rezultata na natjecanjima. Kao sportašica vam kažem, da koliko god voljeli sport kojim se bavite, doći će dan kada nećete imati volje uzeti opremu i odraditi trening, ili odigrati utakmicu. Imala sam dana kada nisam imala volje, ali važno je da u tom periodu ne odustajemo i da se izborimo za novo poglavlje u toj knjizi našeg života.















-Ne znam ni sam što sam ovim postom rekla, a što ne! Ukratko moj zaključak iz svega  ovoga je da "Ako možemo te dane prespavamo, a ako nemamo mogučnosti da se bar na kraju dana počastimo sa nečime" i "Iz takve krize treba da izađemo jači, a ne slomljeni".


Broj komentara: 18:

  1. divan post draga.Naravno i meni se nekada zna desiti takav dan,ali ja ipak nastavljam dalje,ne odustajem vec kad prvi put naiđem na nešto što će me spriječiti.Divne fotkice<3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Mislim da se svakome dogodio bar jednom! :)

      Izbriši
  2. Marija draga, jako dobar post, drago mi je sto si pisala na ovako zanimljivu i realnu temu. Zaistaa se slazem sa svime sto si rekla. Posst je kratak ali sadrzajan, zaista sam uzivala citajuci. I zaista je vrlo poucan. Svi mi imamo teske dane ali to nije razlog odustajanja.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Sandra! Slažem se sa tobom, a tema je pala odjednom, ni sama ne znam kako. :)

      Izbriši
  3. jako iskren post. Jako mi je žao zbog tvog dana. Meni se nekoliko puta desio ovakav dan, ali ja nisam odustala od onoga što sam radila već nastavila dalje, pokušavala i pokušavala i na kraju uspela.


    Life In My Style

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan post !
    Ako zelis pogledaj moj blog i uclani se, uzvracam ❤
    amylifestyleadress.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  5. Ne mogu vjerovati da mlada djevojka, djevojčica kao što si ti ima toliko mašte i dobrih ideja za postove, kao i dobar stil pisanja stvarno sam oduševljena, a dan ti je baš bio ''savršen'' hahah, ali ne brini svima nam se desi nekada takav dan :/ pa i meni samoj, još jednom oduševljena sam posto, samo ttako nastavi

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga moja, mnogo ti hvala na ovako divnom komentaru. Stvarno mi mnogo znači što ti se moj blog sviđa. :)

      Izbriši
  6. Zaista mi je žao što ti tog dana ništa nije išlo po planu. Nadam se da nisi zaista pala i slomila nogu već da je si upotrebila hiperbolu radi zanimljivijeg sadržaja :) Blog ti je divan, učlanila sam se :D ♥

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! :) Nisam doslovno slomila nogu, (napisala sam "skoro), ali jesam pala. <33

      Izbriši
  7. Mastovito , lepo , poucno... Svaka cast! Imam jedan savet. Znam da je jesen , ali pozadina je dosta mracna. Mislim da bi lepse izgledalo da je za nijansu svetlija. Opet tvoja je odluka i ako se tebi ovako dopada onda je sasvim uredu :)
    http://mojnacindaletim.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Hvala ti na savjetu, meni se ova fotografija mnogo dojmila, zato sam ju stavila, ali uskoro dolazi zimski izgled pa ću promjeniti i pozadinu. U odabiru ću pripaziti na svjetloču slike. :)

      Izbriši
  8. Zanimljiv post, opusten, realan, svi imamo ovakve dane, ali to je sastavni dio zivota

    Maggie's Blog

    OdgovoriIzbriši
  9. Napisaka si da nazalist postoje ljudi koji kao i ti, ne mogu da prezive dan a da ne ispune sve sto su zamislili. Veruj mi, ne treba da za tu osobinu kazes 'nazalost', jer je sjajni buu ambiciozan i usrecuvatu sebe :))
    Sjajan post!
    novi post:Teen Queen

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpuno si u pravu! Ja sam to napisala jer svaki čovjek bar jednom u godini zaželi dan da ne mora napraviti tristo obaveza,a ne može. :) Ponekad se baš zaželiš takvog dana.

      Izbriši