subota, 3. prosinca 2016.

Događaj - 24.11.2016






















-Pošto sam bila u Splitu nisam radila "Nedjeljom navečer" prošli tjedan. Fotografije iz Splita nemam jer su na fotoaparatu. :) Taj tjedan je bio jednostavan - testovi, i ja vam donosim jedini zanimljiv dan, a da nije u Splitu. :)

-Znači, kod nas u školi se svake godine održava Božićna prodaja naših radova, ali i radova učitelja. Novac ide za potrebe škole. Mi, djeca prodajemo.

-Jedna cura i ja smo, prožete prošlogodišnjim iskustvom, odlučile se javiti već početkom 11 mjeseca! Tako da smo bile prve. Jej! Kad smo došle u školu, išle smo pitati knjžničarku kada prodajemo. Ona je baš krenula nam reći da prodajemo od drugog sata.

-Nakon hrvatskog, mi smo prodavale, kad odjednom dolazi cura iz razreda! Šok i nevjerica, pišemo diktat! Kako? Pa ja sam ga označila za drugi datum. Nemam pojma ništa! Uh, neka isprika učiteljici, i 20 minuta za ponavljanje riječi, brzi prelazak preko knjige, i napisan diktat! (Dobila sam 5). Uh, olakšanje, prijateljica ostaje da dovrši diktat ja šprintam do trgovine po slatkiše i Kolu. Dolazim i opet početkom odmora nastaje ludnica, motaju se, gledaju, i na kraju mi živce popiju!

-Peti sat, ona ostaje da prodaje jer ne radi  tjelesni, ja odoh na sat tjelesnog, otplešem za partnerom valcer i oboje petice. Odlično! Ma kakva skromnost, ravnateljica nas je još prije 4 tjedna nagradila čokoladom kao par koji odlično pleše. (Nas i još jedan par.) Opet trčim i prodajem.

-12 sati, kraj, spremam stvari, i giftam kući pomažući kolegici da nosi adventski vjenac. Moja mama je isto kupila adventski vijenac, jer sam se zaklela da će onaj njezin crni na stol samo preko mene mrtve! Doslovno!













































-Sutra dolazi "Nedjeljom navečer", a prekosutra "Jesenji haul post" kao zadnji iz tog serijala. Žao mi je što je bilo malo postova iz tog serijala, ali tehnički problemi su sada (nadam se) iza nas. :)


Broj komentara: 12:

  1. Marija draga, jako dobar post. Uzivala sam. Iz dana u dan su ti slike sve boljei sve originalnije, te mi je jako drago zbog toga. Vidi se napredak u tvom blogovanju te ti cestitam na tome.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Sandra, mnogo ti hvala na ovako motivacijskom komentaru. Drago mi je što ti se sviđa moj blog i moje fotografije. :) <33

      Izbriši
  2. I mi u nasoj skoli svake godine prodajemo nesto sto smo pravili i taj novac ide u dobrotvorne svrhe kao i one stvari koje se nisu prodale (one idu deci u domu ili sirotistu). Inace super ideja za post!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Ostale stvari se spremaju i stavljaju na prodaju na Božićnom sajmu u domu kulture. :)

      Izbriši
  3. Jako lepe fotografije,bas lepo pišeš,divann post!

    Volela bih da posetiš moj blog!
    http://littlebeautydreamer.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga moja, zaista divan post, paš sam uivala čitajući. :) Sneko je presladak, oduševljena sam, a nadam se da ćeš sa nama podeliti i slikice iz Splita. :) <33

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Joj, Snješko je i meni divan, nažalost bio je već prodat te je stavljen kao dekoracija. Potrudit ću se da ih podijelim u narednom periodu. :) <33

      Izbriši
  5. Fotografije su predivne i jako inspirativne,baš su ovom holiday fazonu, samo ti preporučujem da počneš uređivati slike, mislim da bi kkvaliteta bila bolja

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Razmišljala sam o tome, ali sam u potrazi za savršenim editorom, nekako mi svagdje ispadnu umjetno. :(

      Izbriši