srijeda, 28. prosinca 2016.

Događaji iz prošlog tjedna

-Unaprijed, ovaj post ne sadrži fotografije zbog njihova nestanka.. Apsolutno nemojte ništa pitat, potresena sam dagađajem nestanka fotografija. Zatim sam 3 dana razmišljala da li trebam da pišem o Božiću, i odlučila sam to napraviti na ovakav način, samo tekst, inače, čitav tjedan će biti prikazan.

Ponedjeljak = bila je generalna proba, nisam opet dobila ulogu! Moja kolegica je bratiću mog bivšeg natucala tolike gluposti, da je to čudo, i sve cure su potvrdile! Kako lažu! Natucale su da smo ... i ja još u vezi, da smo se ljubili itd.. Još gore, mali je povjerovao! Čak mi je otkinuo vlas kose "jer je želi dati ...". Morala sam ići sa istom kolegicom njezinim putem jer sam išla kod sestre, čitavo vrijeme smo se nas dvije prepirale s jednim dečkom! Mi kažemo pada snijeg, a on kaže pada mraz. Da, pada iz vedrog neba. Sigurno! I onda sam čitav dan provela gledajući u strop i plačući, ne zbog uloge, zezanja.. nego  zbog svega što mi se nakupilo posljednjih 12 mjeseci! Doista rijetko plačem.

Utorak = kupovina sa mamom.

Srijeda = klanje kod strica, čuvanje nećaka, trčanje kući i odlazak na koncert kolegice sa njenim roditeljima. Bilo je 43 izvedbi, a zamislite bili su 42 i 43. To jest zadnji! Ona svira brač i svirala je u tamburaškom orkestru. Došla sam kući u pol 10.

Četvrtak = /

Petak = sve dosadno, osim zadnjeg sata, gađale smo se kockama.

Subota = odlazak u grad, kićenje sobe i kuće.

Nedjelja = eh, ajmo redom! Buđenje u pol devet, čišćenje, zatim ručak. Primanje gostiju i odlazak u goste. Uz mnoštvo poklona!! Ps: koje ću vam pokazati sutra.

Jedine fotke koje su mi ostale su (jer su na faceu objavljene) :









Broj komentara: 18:

  1. Bas steta zbog nestanka fotografija. Sigurna sam da su bile super :)
    Post je jako zanimljiv, ne znam jesam li jos igdje vidjela ovakvo nesto :)

    MMara moj blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Kod mene se nađe svakakvih ideja, nekad pomalo čudnih. ;)

      Izbriši
  2. Odlican post! Moja nedelja je bila nista za razliku od tvoje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Ma sigurna sam da je i tvoja bila zanimljiva. <33

      Izbriši
  3. Super post! Moja nedjelja je bila kao i kod tebe, osim što smo mi slavili sami haha. :)

    sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako mi je žao zbog fotka, ali dobro je što si ti i ove ostale. Tvoja nedelja je bila jako zanimljiva. Sve u svemu post je bio prelepo napisan. Imaš jako lep stil pisanja, znaš lepo da se izraziš. Pratim te, pa bi mi bilo drago kad bi uzvratila.

    Blog: LifeInMyStyle | Novi post: Goals for 2017

    OdgovoriIzbriši
  5. Divnooo, Marijice moja! Drago mi je da si imala lepu nedelju, a šteta što si izgubila fotke, sigurna sam da su bile i više nego sjajne! <33

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlican post!
    P.S Srećan rođendan!

    OdgovoriIzbriši
  7. Baš mi je žao što su ti se fotografije obrisale, razumijem te, jer se i meni jučer pokvario mobitel, tako da su i meni sve dobre fotografije, koje mjesec dana pripremam za blog nestale :/ sve u svemu to nije utjecalo na to da tvoj post bude loš, zapravo baš suprotno :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš ti hvala, ja sam se doista brinula kako će ispasti post bez fotografija. Žao mi je zbog tvojih, sigurna sam da su bile fantastične. <33 ;)

      Izbriši
  8. Ne mogu da zamislim kako se osećaš,za mene bi bio smak sveta da mi nestanu fotografije,ali dobro,nemoj da očajavaš.Sigurana sam da ćeš uslikati jednako dobre fotografije kao što su i te bile.Bez brige,i bez fotografija post ti je predivan!Odlično pišeš,a po mom mišljenju tekst je taj koji je najvažniji u postovima,inače imala si zaista zanimljivu nedelju :)

    Volela bih da posetiš moj blog:
    https://littlebeautydreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo Tamara! Ne očajavam, samo mi je jako žao što ih nitko osim mene nije vidio. ;) <3

      Izbriši
  9. Super post!
    Pratim te pa ako oces uzvrati: https://hombl17.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši