petak, 9. prosinca 2016.

FallwithA - Jesenji haul



























-Nije me bilo čak 3 dana, i nemam opravdani razlog, jednostavno mi se nije dalo. Blog je moj hobi i ne želim se tjerati na pisanje,a sigurna sam da ni vi ne želite post sa 1000 gramatičkih grešaka. Kad mi ne ide pisanje, bolje da se toga ostavim.

-Danas me je pak uhvatila velika želja, i nakon fotografiranja, izračunavanja datuma i planiranja odlučila sam da će danas izaći 2 posta, sutra 2 i u nedjelju 1. Zatim krećemo u blagdanski serijal.

-Ovo je zadnji post jesenjeg serijala, krećemo:







































-Eh, tajice. Nezaobilazno! Tajice sa slike su divne, slažu se uz sportske, ali i uz elegantnije kombinacije. Vrlo su udobne i tople. Natpis je vrh. Kupljene su u Mimi. 



















-Što se tiče ove majice ona je kupljena još prošle jeseni, ali mi je bila poveća. Sada mi je taman. Kupila sam ju zbog nacrtanog  psića koji je prekjut. Napravljena je od pamuka i preudobna je.



















-Prvo zbog čega sam kupila ovu majicu je natpis. Mislila sam da je uža, ali ispalo je da je ona dosta široka u struku što me je pomalo razočaralo jer volim uže majice. Ipak, ju vrlo često koristim jer je udobna i baš onako sportska.
















-Moj jedini đemper u ormaru! Ne, uopće se ne šalim. Stražnji dio je malo duži, rukavi su kapri. Dosta je težak za pranje jer pušta boju i užasno mnogo se cofla. Rijetko ga nosim, ali je stvarno udoban, i premekan. Za cijenu od 120 kuna, vjerojatno se može naći zahvalniji đemper.
















-Ovo  je dodatak koji ide preko majice. Najčešće ju stavim preko majice sa psom. Stvarno divno izgleda i kad želite izgledati moderno,a ne znate kako, ovo je pravi izbor. Ne znam, da li se kod nas ima za kupiti, moja je iz Austrije.



















-Duks je doista mekan i topao. Nosila sam ga dok stvarno nije počelo biti ledeno. Za osobe koje vole više ženskaste stvari doista nije jer je malo "vrečast" i više spada u sportski stil.
















-Tri sportska grudnjaka koja sam dobila od sestre. Njezina svekrva je promašila broj, i to je doista fulala. Moja sestra nosi C-D košaricu, a ja A. Meni su odlični, nisu providljivi i udobni su. Doista nisam ljubitelj žičanih grudnjaka sa push -upom jer se osjećam kao u kavezu! Draži su mi udobni grudnjaci u kojima mogu skakati do mile volje. (Što ne znači da nemam žičanih i da ih ne nosim).
















-I kao zadnje dobila sam jedno 3-4 paketa čarapa, ovakvih sa prugama. Sve su danas bile na pranju pa su mi ostale ove koje sam imala na nogama. Eh, čarape kao čarape, udobne i tople. Imam još takve plave, sive, ljubičaste...

-I znam da su fotografije užasne, ali kod mene uopće nema Sunca, bila sam kod zubara do 5, i još k tome sam sama sebe fotografirala.



4 komentara:

  1. Jedva čekam vidjeti novi serijal, pretpostavljam da je u pitanju holiday serijal :D sve u svemu divan psot i stvarčice

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši