nedjelja, 11. prosinca 2016.

Favoriti studenoga






















-Ovaj post nastaje u velikoj žurbi jer moram da se spremam za rođendan, bolje onda da brzo krenemo.















-Parfem koji je obilježio studeni je LITTLE RED DRESS. Ovo je malo pakovanje, ali dosta dugo traje. Ne znam opisivati mirise, ali znam da je ovaj stvarno divan. 















-Boja ovog laka je čisto savršenstvo, ne prekriva baš sve, ali ja sam to i željela. Nažalost, ova nijansa ni ne postoji! Nego sam ju ja smučkala (crveni lak sa bijelim).















-Moj prvi maslac za tijelo, imam ga već dosta dugo, ali sam ga tek sada otvorila. Miris je predivan, njega prava čarolija, tekstura fantastična. i još ima šljokice, savršeno za novogodišnju noć! Puno ime: Avon planet spa Caribben Escape.















-I zadnji proizvod je ova maska za kosu. Ona vrlo lijepo njeguje kosu, čini je mekom i nahranjenom. Miris mi se ne sviđa jer je nekako oštar za moj nos (miris aloe vere).  Miris ostaje do sljedećeg pranja na kosi. Maska je bez parabena, napravljena u Italiji, a cijena joj je 11 kuna. Puno ime: Glenova maschera capelli.

-Došli smo do kraja još jednog posta, sada idem se srediti, i navečer izlazi "Nedjeljom navečer". 


Broj komentara: 12:

  1. Divni favoriti! Par proizvoda bih zaista volela da isprobam. :)

    Novi OUTFIT post je na mom blogu ---> *OVDE* !

    OdgovoriIzbriši
  2. Divne stvari! Planet spa iz Avona sam već probala i odličan je, tako da ne sumnjam da su i ostale stvari koje si nabrojala super! Divan post, samo tako nastavi♥

    Kika's blog

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako zanimljive stvarcice! Nisam ih do sada koristila ali mi izgledaju jako korisno i simpaticno! Apsolutno verujem da su favoriti i rad bih ih koristila. Odlican post.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  4. Favoriti su predivni. Imam slični lak iste firme i jako mi se svidja.


    LifeInMyStyle | Winter Tag

    OdgovoriIzbriši
  5. Nema puno stvari, ali vidi se da su sve dobro odabrane, parfem iz avona sam koristila i odličan mi je, ta planet spa krema mi nije loša, samo mi malo smetaju šljokice, sve u svemu divan post, sa dobro odabranim proizvodima ;)

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se najviše i sviđa zbog tih šljokica, haha. Hvala! <3

      Izbriši
  6. Čini mi se da su proizvodi zaista sjajni, veoma bih volela da ih isprobam. :) <33

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, ako ti se pruži prilika, stvarno ih preporučujem. :)

      Izbriši