subota, 24. prosinca 2016.

Holidays_with_Marija = Kako sam ja uredila kuću?






















-Badnjak je! Čitav dan jurim, radim diyeve, tjeram mamu na ukrašavanje.Na kraju sam sve uspjela! Prvo ću vam staviti sliku, i pojasniti što sam promjenila. 



























-Samo sam dodala zvonca.







































-Skinula sam ljetnu dekoraciju, nacrtala ukrase i zalijepila ih.







































-Ovaj dio zida je bio prazan. Zalijepila sam vunu i na nju štipaljkama objesila fotografije.







































-Dio komode bio je čisto bijel, ukrasila sam ga žutim zvjezdama.
















-Na komodu sam zalijepila par ukrasa, i preuredila je. Stavila sam druge ukrase i raspored promjenila.

-U kutu je jedna vreća za igračke koju sam ispraznila i vrijedne igračke pospremila natrag, a druge bacila.
















-Zid je bio prazan, stavila sam par citata i ova dva ukrasa.

























































-Na lampu sam zalijepila pahulju, promjenila ukrase i na vratašca zalijepila papir sa razlozima zašto volim zimu.
















-Ovdje sam samo dodala dva zvonca i stavila duge ukrase.
















-Na stolu je prije bilo previše stvarčica, sve sam maknula i stavila najbitnije. Tako da ću moći vježbati za natjecanja na njemu. Iznad stola sam stavila komad stiropora koji će služiti kao tabla za kačenje listića sa obavezama.























































-Napravila sam lance i zalijepila ih.
















-Stavila sam snjegovića sa lampicama i dvije "imele".







































-Ovo nije moja prava jelka, nego samo ona mala u mojoj sobi. Umjetna je. I baš za manje prostore.







































-Par kuglica, promjena rasporeda i hrpa poklona. Jednostavno..



-Na ogledalo sam stavila jednu "imelu", a iznad njega zalijepila fotografiju pričica.

 















-"Imele" na stropu.

-Sada prelazimo na dekoraciju hodnika koju je radio tata:
















-Dnevni boravak je tata ukrasio, samo smo mama i ja okitile bor. Moj odabir je pao na crvenu i bijelu, a dodale smo i ljubičastu da ne bude monotono. Ispod su jaslice i dva soba. Inače, bor je pravi.

-Ukrase obješene ne "imeli" sam ja radila.




















-Naravno, na svim su prozorima sijalice, kao i na terasi, ali ću to pokazati sutra. Sada je ipak vrijeme da odem spavati, i čekati Djedicu. 

-Oprostite na slikama lošeg kvaliteta, završila sam kada je već pao mrak. 



Broj komentara: 20:

  1. Slatko si sve to uredila:))

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Sve je preslatko! Inace imam istu lutku(mislim na onu u roze haljinici).

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlicaan post,ukrasi predivni,ja sam napravila Christmas party outfit pa pogledaj ako te zanima i klikni na link na kraju zadnjeg posta :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/12/christmas-outfit-unicorns-are-real.html

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako volim diy postove, pa mi se i ovaj, vezan za ukrašavanje kuće dopao, i ja sam uradila jedan post vezan za diy baš danas :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja isto jako volim diyeve, mislim da sam pročitala post, ali provjerit ću. ;)

      Izbriši
  5. Oh, pa ti si cijelu kuću sredila, bravo :)
    Većina ovoga mi se jako sviđa :)
    Sretan Božić!
    p.s. zapratila sam te :)

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Bilo je stvarno iscrpljujuće. :)

      Izbriši
  6. Baš si se dosta potreudila oko ukrašavanj i sve je jako lepo.Odličan post,divne fotografije :)

    Volela bih da pogledaš novi post na mom blogu:
    http://littlebeautydreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. sve najbolje u novoj goidni!
    pogledaj moj novi post >> http://highheelpoodl.blogspot.rs/2017/01/irresistible-me-extensions-review.html

    OdgovoriIzbriši