subota, 17. prosinca 2016.

Holidays_with_Marija = Kućice od medenjaka 1.dio


-Došao je na red i prvi tematski post u ovom mom serijalu. Moram priznati da je broj pregleda naglo porastao, tako da pretpostavljam da vam se sviđa serijal. Nećemo komentirati moje skakanje po kauču kada sam vidjela vaše komentare na prošlom postu. Nadam se da vam držim pažnju serijalom, i da moji postovi nisu totalno isti kao da drugim blogovima.

-Još prošle godine smo u školi za sajam, mi, djevojke sa kreativne radionice radile kućice od medenjaka. Same smo isplatile sastojke, i uz pomoć naše učiteljice tehničkog napravile kućice koje su se rasprodale u nanosekundi. Od svih štandova, školi smo donijele najviše novaca. Ove godine, uz novu učiteljicu tehničkog radimo ukrase od papira.

-Prošle godine sam ove kućice radila svim članovima obitelji, a ove godine sam obećala učiteljici glazbenog napraviti jednu jer je prošle godine zaboravila rezervirati i nije uspjela kupiti. Ovo je prvi dio posta, jer medenjaci trebaju da staju nekoliko dana, prije nego što ih spojimo. 

Sastojci za medenjake:
-720 gr brašna
-250 gr meda
-naribana kora naranče i limuna
-naribani đumpir
-dvije velike žlice kakaa
-jedna čajna žlica cimeta
-125 gr šećera
-2 jaja
-šablone (napravite ih od papira"
-50 gr maslaca (ja sam stavila pola od kupljenog)
-prašak za pecivo
-voda, limunov sok
-trunčica soli

-Prvo ogulite đumbir i izribate ga, limun i naranču izribate da dobijete njihove kore. Ostatak naranče slobodno pojedite.


-Uz pomoć vage odmjerite potrebnu količinu brašna, šećera.. U jednu veliku posudu dodate brašno, šećer i prašak za pecivo, kakao, đumbir, cimet,sol i  koru naranče i limuna. Potom to sve dobro izmješate i dodate maslac koji pomoću ruku izmrvite u tijesto. Napravite jednu udubinu, i u nju dodate med i jaja. Sve to mjesite rukama, i pri tome dodajete limunov sok i vodu da biste lakše sjedinili sastojke. (Ako je to potrebno, ne morate dodavati ako možete sjediniti bez toga.) Na kraju trebate dobiti jednu ovkavu kuglu:

-Dok to malo miruje, napravite šablone kao na slici:

 -Mogu biti veće, manje, sa više prozora, sve ovisi o vašim željama.

-Nakon ovog "razmjesite tijesto", ne znam kako se ovo kaže, haha, stanjite ga! Mi inače kažemo "razmjesi, pomjesi, izduraj". Kako god rekli napravite kao na slici ispod, neka ne bude pretanko ni predebelo. I koristite dosta brašna!


-Uz pomoć šablona izrežite dijelove vaše kuće, i slažite ih na tepsiju na kojoj je aufolija. Kad napravite prvu, zamjesite opet, i razvaljite tijesto (da li se tako kaže?). Ovo vam treba biti dovoljno za 3, a ostatak pretvorite u kolačiće koje možete jesti odmah nakon pečenja.


-Svoje sam stavila peći na 150 stupnjeva, ali moj šporet je užasno jak, to jest, 150 stupnjeva je kod njega, kao 200 kod nekog drugog. Otprilike pazite da vam ne zagori i idite za intuicijom. Svi znate trik sa vilicom? Zabodete i ako je ljepljiva nije pečeno, ako nije ljpljiva pečeno je.

-Na kraju izvadite i stavite na hlađenje, potom sve pospremite u kutiju da se stvrgnu jer su medenjaci najfiniji nakon nekoliko dana, iako mislim da nitko nije tu kućicu jeo, nego je više za ukras. Sljedeći dio ovog posta izlazi u utorak. :)

-I nemojte misliti da sam ja neka vrsna kuharica, i da vi to ne možete! Ja sam doista jedna cura koja ne zna ispeći jaje! Šta reći, kolači idu malo bolje, iako je bilo kikseva da zaboravim dodati prašak za pecivo ili vodu u piškotu. Vi to možete, nije teško, a odlična je dekoracija, i fino je! Dajem riječ kao dijete koje medenjake najmanje voli, ali ovi su mi preukusni. I još nešto, ne pretjerujte, zna biti muka nakon mnogo pojedenih medenjaka (vlastito iskustvo). Ne morate vi raditi kućice, mogu to biti lutkice, ili samo obični kolačići, medenjaci koji savršeno idu uz čaj. 

Hoćete li probati napraviti ove kućice?
Kako vam se sviđa moj serijal?



Broj komentara: 8:

  1. Odlican post!Oduvek me je zanimalo kako se to pravi!
    Novi post:http://mlmr16.blogspot.rs/2016/12/this-or-that-tag.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Onda mi je drago što si konačno saznala recept. :)

      Izbriši
  2. Meni je ovaj recept stvarno sjajan, a kućice od medenjaka su mi genijalan novogodišnji običaj. :) Lepo je što si ovo podelila sa nama, Maro <33

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Marso, slažemo se, medenjaci su doista ukusni, a i predivno izgleda kao ukras. <33

      Izbriši
  3. Hvala za recept, verovatno cu probati da napravim :)

    Ukoliko zelis da se pratimo, javi se na mom blogu
    xoxo

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Oduševljena sam što je ovo neko odlučio napraviti, nadam se da će biti još ovakvih postova :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno da će biti, čim se ja okušam u drugim kolačima. Polako upoznajem maminu kuhinju. :) <3

      Izbriši