utorak, 20. prosinca 2016.

Holidays_with_Marija = Kućice od medenjaka 2.dio






















-Kao što znate, počeli smo sa pripremom kućica, i napravili sve djelove, ali sada to treba spojiti, zar ne? E, to će te učinit na ovaj način..

Sastojci za šaum:                    -dva bjelanka
                                                -šećer u prahu
                                                 -iscijeđeni limunov sok (2 limuna)
                                                 +plus boja za dekoraciju

-Prvo razdijelite žumanjce od bjelanjka. (2 jaja). Izmutite bjelanjke dok ne postanu pjenasti, nakon toga dodavate šećer u prahu i limunov sok, dok vam ne bude dovoljno čvrsto, ali ne prečvrsto. I napravite količinu koja vama odgovara.

-Uzmite običnu vrećicu za zamrzivač i u nju stavite šaum, probušite malu rupicu kroz koju će šaum izlaziti.















-Polako lijepite dijelove kućice jedan uz drugi. Mislim da je svima jasno kako zalijepiti kućice..

















-U različite posudice dodate šaum i boju za kolače jer je to potrebno za dekoraciju. Uz pomoć vrećice ukrasite svoju kućicu po svojim željama. Ne stavljajte previše boje jer će vam šaum postati prerijedak. 

















-Poslije stavite na hladno mjesto da vam se šaum stvrgne. Kao što vidite na gornjim fotografijama moje su gotove. Nakon svega ovoga, ako ih ne želite jesti, zamotajte ih u celofan i zavežite mašnicom. Može biti odličan dar za nekoga. Ja ću to obaviti sutra jer se moje suše. No postavit ću slike na instagram: winter_girl88.
Savjet plus: NEMOJTE POJESTI PREVIŠE ŠAUMA, BIT ĆE VAM MUKA! (vlastito iskustvo).

Sviđaju li vam se moje kućice?


Broj komentara: 8:

  1. odličan post, sviđa mi se krajnji rezultat♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Drago mi je što si napravila i drugi dio posta, jer sam vidjela i tvoj prvi dio i bila sam oduševljena, a kada vidim krajnji rezultat ovih kućica mogu reći da izgledaju preslatko

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Bilo je i u planu da izađe drugi dio. :)

      Izbriši