ponedjeljak, 12. prosinca 2016.

Holidays_with_Marija = Pismo Djeda Mrazu






















"Dragi djedice, je li kod tebe lijepo zimsko vrijeme? Kod mene, nažalost nije.. Kako si mi ti, pa ipak puniš .. hm, puno godina? Svi smo stariji, uh, eto djedice ja ću već 13! Nevjerojatno, zar ne? Toliko je brzo prošlo, sjećaš se kada sam te čekala do 3 sata, a ti nisi došao, pa sam zaspala pokraj bora? Ostavio si mi poklon u ruci! Tada sam imala 7 godina, bila sam presičušna! E, skoro zaboravih! Vilenjake! Jesu li oni dobri,  ne valjaju se više i ne kradu kolače od bakice?? Kako je bakica, ajde odgovori mi na sve, želim SVE znati! Kako je Grinč, pokušava li opet  ukrasti Božić? Nećeš mu to dozvoliti zar ne? Ne smiješ, ja te očekujem, svi te očekuju! Uh, sad bi bilo vrijeme i da zaželim nešto, zar ne? Hm, želim nove čizmice koje će se savršeno slagati uz moju jaknu! I naravno slatkiše, mislim da ti nije palo na pamet doći bez njih! I molim te pazi! Prošle godine nakon tvog dolaska nam se urušio dio krova, zbog tebe je tata morao raditi sve ispočetka! E, možeš li u snu reći mami što želim za rođendan? Ma što govorim, naravno da možeš! Molim te, reci joj, reci!  Jesi li morao doći tako brzo? Nisam pripremila sve što sam željela! Znaš, nisam spremna za novu godinu! Znaš li što bih ja još željela? Onog dečka na kojeg sam toliko slaba, koji me čini sretnom, a znaš da me rijetki to čine. Imam osjećaj da on topi ledeni štit koji sam stvarala godinama! No, ne znam da li bih trebala popustiti! Ne vjerujem mu da me neće razočarati.. Ah, ne, bolje mi je ovako. A prijatelji, pa itekako sa, ih odšišala! Nisam više ljubazna, i uzvračam svašta! E, a dalje, pa priznala sam da volim nogomet, da znam, čudo! Karate isto. Znaš mislim da jedino uspješno ove godine je moj blog koji je narastao. Vidiš, psihički sam mrtva! To se valjda dogodi kada previše zavoliš, zar ne? Obećajem, nikad više! Neću slijepo vjerovati dečku, srušiti zidove koje sam gradila godinama, biti ljubazna kada prema meni nisu, ah, ali obećajem da ću ostati baš takva kakva jesam, pomalo čudna, smiješna, hladna, ali ja! Ja sa svojim snovima, od kojih neću odustati. Pa na kraju kažem, VIDIMO SE!"




Broj komentara: 8:

  1. Post je super! Zasto ne promenis izgled bloga? Jesen se zavrsila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! U trenutku pisanja tvog komentara sam pretraživala fotografije za onom koja mi se sviđa. :)

      Izbriši
  2. Odličan post i ja sam namjeravala napisati neki sličan post, čisto iz zabave i nekog zadovoljstva, tvojim pismom sam oduševljena :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, svakako napiši, voljela bih to pročitati! <3

      Izbriši