utorak, 13. prosinca 2016.

Holidays_with_Marija = Razgovarajmo o pravom smislu Božića






















-Kao dijete, jedva bih čekala taj čuveni dan, dan kada će Djedica doći, uzbuđenost mi ne bih dala mira, u trbuhu bi mi leptirići treme radili kaos. Iako sam bila dijete, nakon otvaranja poklona najdraže mi je bilo igranje. To je bila moja radost, igranje sa obitelji, odlazak po poklone, sjedenje u bakinom krilu dok bi jela čokoladu..

-U to doba mislila sam da će to trajati i kad budem imala 15, ali nije tako. Više ne osjećam tremu, znam istinu o Djedi, ne dobijam više igračke i moje bake više nema. Sada dok ovo pišem ovo će biti prvi Božić bez nje, istina, zadnja 4 je bila bolesna, i u krevetu, ali je bila s nama.






































-No, nešto je i ostalo, i dalje idem po poklone, radujem se obiteljskom ručku i paljenju lampica.

-Prije par dana, sam gledala reklamu u kojoj, su na Božić svi bili na tabletima ili mobitelima. Zar smo do toga došli?? Da, nažalost jesmo. Svake zime gledam reklame koje su sve potresnije i potresnije. Djeca dobiju Iphone 5, pa histerišu jer su htjeli Iphone 7. Djeda uči engleski kako bi mogao upoznati svoju unuku koja živi u Engleskoj. Stari djeda lažira smrt kako bi njegova obitelj došla kod njega na Božić, jer inače neće. Te reklame doista nisu pretjerivanje, to se događa, možda vama, možda vašim prijateljima, profesorima..

-Smisao Božića nisu pokloni koje dobijamo. Smisao je radovanje Božiću, kićenje jelke, dijeljenje sreće i dan za obitelji. Taj 1 dan, svi možemo se poigrati sa djecom, a ne biti na mobitelima.  Samo 1 dan sigurno možete staviti na čekanje posao, školu, mobitele i druge tehnološke gluparije! 






































-Ovim postom sam htjela reći, da ovaj Božić provedete sa svojim najmilijima jer možda na drugi Božić neće biti s nama! Ostavite mobitele, zabavite se, najedite, koga briga što ćemo dobiti par kilica, ako sada nećemo uživati, kada ćemo? Život je kratak, pa proživimo ga!!


Dodatak: "Nedjeljom navečer" posta nije bilo jer nisam imala materijala za njega.. Kao što vidite promjenila sam izgled i počela sa blagdanskim  postovima, nadam se da će vam se svidjeti. Ovim postom nisam nikoga htjela uvrijediti! :)

Broj komentara: 10:

  1. Majo draga, odlican post. Jako zanimljiva tema, odlicno odradjena, super si sve ovo napisala, zaista sam uzivala citajuci. Dopada mi se tvoj bovi izgled bloga, zaista daje predivnu atmosferu za vreme citanja. Obozavam tboj blog i ocekujem opet postove na temu nedeljom navecer.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Sandra, hvala ti na ovako lijepom i dugom komentaru. Naravno da će biti još postova iz "Nedjeljom navečer", i baš sam se razveselila kada sam pročitala da ti se sviđa izgled bloga. :)

      Izbriši
  2. Marija, jedan od tvojih najboljih podtova. Tema je jako originalna. Primetila sam da nije bilo posta Nedeljom navećer. Čekam sledeći.

    LifeInMyStyle | Holiday Cinema | Q&A

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj! Blog ti izgleda preslatko!
    I post je odlican!

    OdgovoriIzbriši
  4. Izgled bloga je jako sladak, pa i on daje baš holiday atmosferu, a post je kao šlag na tortu došao, stvarno predivan post, kao i fotografije koje izgledaju predivno *o* svaka čast

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post!!!
    Pratim te ako zelis uzvrati: http://bfldj.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši