subota, 10. prosinca 2016.

Knjige/film koje sam pročitala/pogledala u studenom



























-Kao što sam rekla, danas dolazi još jedan post, a to je ovaj o knjigama i filmovima. Pošto sam prošli mjesec odgledala 1 film i pročitala 2 knjige, spojila sam inače dva odvojena posta u jedan.

J.R.R Tolkien
Gospodar prstenova, knjiga treća /Povratak kralja























































-"Trenutak odluke u kojem sudbina Međuzemlja visi o koncu stigao je, čini se, ipak prebrzo. Jureći na Shadowfaxu Gandalf Bijeli pokušat će osnažiti obranu Minas Tirtha prije nego što nepregledne vojske Sauronovih slugu prokuljaju kroz Crne dveri. Pod zidinama drevnog grada, protiv sila zla, zapodjenut će boj najveći junaci Zapada, a među njima i ostatak Prstenove družine, Merry, Pippin, Legolas i Gimli. Ne znajući što se događa s Frodom i Samom oni će krenuti posljednji očajnički juriš ne bi li zaustavili plimu tame. Dok se na Pelennorskim poljima odlučuje sudbina Međuzemlja Frodo i Sam nastavljaju svoj beznadni put do Klete gore između orka i nazgula kroz bespuća Mordora, noseći najteži od svih tereta - Prsten Vladar!"

-Kad sam zatvorila ovu knjigu, osjetila sam veliko razočarenje. Očekivala sam kraj sa mnogo više akcije, brzine i borbe. Ne kažem da knjiga nije dobra, zapravo je prilično fantastična, ali sam očekivala bolji kraj. Na kraju knjige su prilozi o narodima Međuzemlja i njihovoj kulturi. Svakako preporučujem serijal Gospodar prstenova.💝💝

Ocjena: 8/10, knjiga je posuđena

Božidar Prosenjak
Divlji konj
























-"Tema romana je cijeli život Divljeg konja, od njegove najranije mladosti do starosti.
Divlji konj je posebna ličnost, čvrstog je karaktera, snažan, plemenit, pošten i dobar. Čak je postao i predvodnikom svog stada. No, on cijeli život teži nekim višim ciljevima, slobodi…"
-Ova knjiga je lektira i to stvarno divna! Znači ja sam uživala čitajući i tome ide u prilog činjenica da sam ju pročitala preko noći, na putovanju iz Splita. Ima dosta važnih pouka, i nadam se da će ju netko pročitati jer stvarno vrijedi. 
-Ocjena:10/10, posudila sam ju

Expelled








-"Felix je čuven po svojim psinama i šalama u školi i po tome što se iz nevolje uvijek izvuče svojim šarmom. Ali nakon trećeg prekršaja, direktoru je prekrdačilo i izbacuje ga iz škole.Nikad do sada poražen, Felix pribjegava svojim zloglasnim metodama i sa bratom i prijateljima smišlja plan kako da to što je izbačen sakrije od svojih roditelja…"
-Znači ja sam za ovaj film čula najviše mišljenja da može bolje, ali ja ću vam po svom reći meni je odličan! Super osmišljena priča, odlična gluma i zabavna akcija. Uživala sam gledajući ovaj film. :)
-Ocjena: 10/10
-Link za gledati:Expelled

Broj komentara: 16:

  1. Odličan post!
    Svrati :https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Divlji konj je odlična knjiga, slažem se s tobom :)


    ILVAMAGICALWORLD

    OdgovoriIzbriši
  3. Majo draga, ovo je jedan od najboljih postova koje sam ikada citala na tvom blogu. Zaista sam uzivalau potpunosti, pogotovo jer sam veliki ljubitelj knjiga.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Sandra mnogo ti hvala na ovako divnom komentaru. :)

      Izbriši
  4. Super ti je post, uzivala sam citajuci! :)
    P.S. - Tvoj sam citalac, nadam se da ces i ti biti moj <3

    ----- http://makeupandotherland.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Nisam čitala niti gledala nijednu/an odo ovih knjiga i filmova, mada sam gledala film Gospodar prstenova.

    LifeInMyStyle | Winter Tag!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda imaš moje preporuke! Knjiga "Gospodar prstenova" je čarobnija nego film. :)

      Izbriši
  6. Zanima me ova prva knjiga,ne volim Gospodare prstenova pa me i knjiga ne zanima koliko ova druga..što se tiče filma,misloim da većina gleda film zbog gumca,nego što ih zanima,iskreno! :D
    http://natalijabeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se sa tobom. većina vjerojatno gleda zbog glumca, a ne zbog priče. Ja znam tko glumi i što je on, ali doista nisam "zaljubljena" u njega. Gledala sam film, jer mi se svidio opis. :)

      Izbriši
  7. Prelijep post draga,knjige su super,sloboda je nesto najbitnije za svakog covjeka,zivotinju i svako zivo bice...
    Zapratila sam te ,nadam se da ces i ti posjetit moj blog i zapratit ako ti se sviđa...
    Blog: www.newoutfitfashionblog.blogspot.ba
    Facebook: www.facebook.com/New-Outfit
    Instagram: www.instagram.com/milanewoutfit

    OdgovoriIzbriši
  8. dala si mi ideju šta bih mogla raditi, sad ću baš pogledati ovaj film :D a što se tiče posta jako zanimljiv

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši