nedjelja, 18. prosinca 2016.

Nedjeljom navečer - od 12.12. do 18.12. (2016.)







































-U ponedjeljak nam je u školi došla književnica koja je hrvatskog podrijetla i iz naše male pokrajine Baranje. Mi smo je upoznali kao (nesposobnu) zamjensku učiteljicu matematike. To nije uvreda, jer je i sama rekla da mrzi matematiku. Ime ove mlade književnice (26 godina) je Ana - Marija Posavec. U gornjem hodniku škole predstavila nam je svoj nagrađivani roman koji je napisala kada je imala 15 godina. Mogli smo je pitati sve što smo htjeli i ispričala nam je priču kako je nastao roman o Vincentu. Čim je došla, odmah je pitala tko bi htio fotografirati, moji iz razreda u prvom redu su samo šutjeli. Ja sam skupila svu hrabrost ovog svijeta i rekla da ću ja. Moje prvo fotografiranje profi aparatom. Nažalost, fotografirala sam samo par minuta jer joj se ispraznila baterija. Trenutke sam zabilježila svojim mobitelom, i pitala ju stotine pitanja. Bila je i nagradna igra, prvobitno je samo jedna osoba trebala dobiti knjigu, ali je odlučila pokloniti dvije knjige! Pitala je publiku tko je zaslužio, a publika je zavikala Marija i ime još jednog dečka! Učitelji su se čak zauzeli za mene, dobila sam knjigu i posvetu! Istog dana sma konačno dobila i dugo očekivani bijelo - žuti pojas za karate. :)

























-U utorak su skoro svi dečki iz razreda otišli na natjecanje iz odbojke! Sve moje misli su bile uz njih, ma koliko god puta rekla da se nadam da će izgubiti, u duši mi je bila slika njihove pobjede! Kad ono izgubiše, a moji jadni živci pukoše na stotini djelova. Čak se jedan i ozljedio! I to na zagrijavanju! Dobio je udarac od suigrača! Koji peh!

-U srijedu je umjesto odlaska u školu, slijedio odlazak kod ortodonta! Uzbuđenje me je izjedalo! Na kraju,  10 minuta u ordinaciji, i cura/žena je rekla da imam predivne zube. Preklapanja na donjoj čeljusti su toliko mala da se vide samo povećalom! No, ipak moram za 6 mjeseci opet, ako se stanje pogorša. Bila sam pomalo začuđena jer me je dosta ljudi zezalo, a to je očito bilo zbog cakline koja je žuća. Kada sam došla kući sama sebi sam se nasmijala jer sam shvatila da su moji zubi odlični! Gdje mi je pamet bila da tražim uputnicu ortodontu. Ne mogu vjerovati da mi se samopouzdanje toliko urušilo. Hm, ima istine, ako nešto što si izgradio ne paziš tako ono i istrune, to se dakle dogodilo mom samopouzdanju. E pa, nikad više!

-I još jedan zanimljiv dan je bio danas! Od deset sati sam kod sestre bila! Zbog njezinog klanja. Čitala sam, rješavala zadatke iz matematike, šminkala nećakinje i gledala film sa njima. Slikala sam lookove na njihovim očima. Za curu koja je pohađala tečaj za šminku, ovo je možda po nekima jadno, ali ja sam jako zadovoljna jer nisam imala kistove, nego samo spužvaste aplikatore!




















-Usput mi recite kako vam se sviđa kada uređujem fotografije? Uzmite u obzir da se još učim. Ako imate neki dobar editor, i savjete obavezno mi ih napišite. 💕💕



Broj komentara: 8:

  1. odlican post! Drago mi je sto si dobila knjigu!

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post. Stvarno mi je drago da si dobila knjigu.Što se tiče uređenja fotki tu ti nisam od velike pomoći jer ja to ne koristim, ali pitam rođaka pa ti pišem. :*

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Svakako pitaj, živci su mi se istrošili na njima. :)

      Izbriši
  3. Jako mi je drago što si dobila knjigu. Nisam mogla da dočekam ovaj post. Jedva čekam sledeći.

    LifeInMyStyle | Winter style | Decorate your room | Q&A

    OdgovoriIzbriši
  4. Vidi se da tebi nikad nije dosadno na sedmičnom nivou :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši