ponedjeljak, 5. prosinca 2016.

Nedjeljom navečer -od 28.11 do 4.12 (2016.)







































-Naravno da znam da nije nedjelja, ali jučer sam imala klanje, tako da sam morala čitav dan provesti sa nećakinjama. Jedna je bila bolesna, tako da sam i ja dobila temperaturu i grlobolju, ali sam danas bolje i bila sam u školi. :) 


-Tjedan je bio pun ispitivanja, i moram si priznati da sam odlično odradila sve postavljene ciljeve.

-Jučer je bio najbolji dan, osim večeri kada sam se osjećala užasno. Ujutro sam se probudila u 7 jer su moje nećakinje već bile kod mene- nećakinje, nećak, sestre, šogori, stričevi, kuma svi su bili kod mene. Dani klanja su divni, naravno, kad si djete jer ništa ne moraš raditi i imaš odlično društvo. 😉🍪  Prvo smo radile ukrase, ja sam ih učila nekim najlakšim oblicima i pomagale su mi. :)















-Kasnije smo išle u park, bilo je doista zabavno, osim na kraju kada Ela nije htjela kući, pa je zagrlila drvo i morala sam ju nasilu vući. Iris je bila dušica 💖💖


















-Zbog novonastale situacije, Jesenji haul će izaći sutra. Čak je nešto dobro i izašlo iz ovoga, jer ću vam pokazat što sam dobila za Sv. Nikolu. Eh, ne zaboravite staviti čistu čizmicu na prozor, iako smo pola nas tineđeri i znamo da su to priče, nikome ne smeta porcija slatkiša. :)



Broj komentara: 20:

  1. Zanimljivo <3
    http://beautyworld830.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako interesantne fotografije. Uzivam u ovoj tvojoj rubrici.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš mi je drago što si odlučila sa nama podijeliti još jedn nedelju, koja ti je vidim bila divna, baš mi je drago zbog toga, i fotografije su divne i zanimljive :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  5. sweet blog !

    would you love to follow each other? let me know in a comment :)

    Olive OOTD - New Post

    Check out my Insta / Google+ and stay tuned ♥Instagram
    Google✚

    Stay Gold

    OdgovoriIzbriši
  6. Obozavam da citam tvoje postove a pogotovo nedeljom navecer! Kojim telefonom slikas?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago što ti se sviđaju moji postovi. Fotografiram sa "LG l70 Dual". :)

      Izbriši
  7. Nedeljom navečer je tvoja najbolja rubrika. Nećakinje su ti preslatke.

    LifeInMyStyle | New year posts! + Q&A

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, meni je ta rubrika najdraža.💘💘💕

      Izbriši
  8. Odličan post!
    Svrati ; https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  9. Devojčice su pravi andjeli. *.*

    Svrati do mog bloga: http://mirjanasite.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši