nedjelja, 8. siječnja 2017.

Darovi koje sam dobila za rođendan































-Prošlogodišnji post na ovu temu možete pogledati OVDJE.

Roditelji















-Skoro sam pala kada sam vidjela što su mi kupili. Stvarno mi se sviđaju kopačke, udobne su mi i savršena je veličina.

Sestra Andrijana















-Iskreno, sama spoznaja da su original Convers me je jako iznenadila. Za sada mogu sam reći da mi se jako sviđa boja!















-Spomenula sam sestri da su mi pukle starke za školu i da već dugo škicam ovakve jer ih imaju cure u razredu i baš su za vježbanje. Ona mi ih je kupila. Savitljive su, pa očekujem da neće puknuti na treninzima karatea.

Sestra Ivana






































-Natpis na majici mi je vrh. Udobna je, i pomalo uska, što ja volim. Stvarno mi se jako sviđa.















-Kao što vidite, dobila sam masku za kosu koja je savršena, rašpicu koju nisam otvorila, sjenilo u dvije boje, koje se je rasulo, nažalost i lakove za francusku manikuru koji ne žele sići sa nokta, bukvalno.

Kuma






































-Ovo me je oduševilo! Tako mekano, i lijepo! Jedva čekam to obući.

Prijatelji









































-Dobila sam čak 4 seta, 3 od prijatelja i onaj drugi od buduće kume.  Unutra su gelovi i dezegdoransi, a u gornjem toaletna voda.






































-Ove sprejeve ja koristim kao parfeme preko zime jer nemaju svojstvo zaštite. Za to su mi odlični.






































-Gumice su mi bile potrebne, a gelove još nisam probala, javljam utiske kada probam. Trenutno mi se jako sviđa miris Oleinog.






































-Bilježnica za vjeronauk i riječnik su nešto što je uvijek dobro imati u sanduku sa priborom.


P.S Jučer sam malo kasno krenula sa postom, tako da je izašao danas, iako je bio planiran za jučer. Ipak Nedjeljom navečer će izaći danas. :)

Broj komentara: 26:

  1. Divni poklni:D

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Post mi se jako sviđa!Odjeća je prefivna,imam neke od ovih proizvoda:)
    Mi smo nove blogerice puno bi nam značilo da nas zapratis


    EM

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobila si puno lijepih stvari. Siva majica je odlicna, nadam se da cu negdje vidjeti tako nesto i kupiti je.

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Majica lalala i can't hear you mi definitivno dominira :D a i ostale stvarčice su super

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  5. odlican post mnogoo mi se svidja , <3
    pratim te molim te uzvrati
    christinakristina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Divni pokloni. ❤
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. ⬇
    Special Section

    OdgovoriIzbriši
  7. -Predivan post!Zapratila sam te,nadam se da ćeš mi uzvratiti!Ja sam tvoj 76 pratilac!Svi pokloni izgledaju lepo!Ja takođe dobijan za praznike dosta setova!Nema veze to što si kasnije krenula sa pisanjem posta,bitno je da je on izašao!Srećni praznici,uživaj u njima!♥
    -Ukoliko hoćeš poseti moj blog,značilo bi mi tvoje mišljenje!♥

    http: //chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, uzvratila sam! Sigurno ću uživati! :)

      Izbriši
  8. Pokloni su prelepi!

    https://myworldtinzy.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  9. Prije svega srecan rodjendan. Post je odlican! Svi pokloni su divni a najvise mi se svidja majca od Ivane, prelijepa je kao i nadpis.

    Clan sam tvoj bloga, ako zelis uzvrati.
    leylaslifee.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! I meni se ta majica najviše sviđa! :)

      Izbriši
  10. Wow, stvarno si dobila prekrasne stvari! Blago tebi :)

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Sigurno si i ti dobila lijepe stvari za svoj rođendan. :)

      Izbriši
  11. Draga moja zaista si predivne stvari dobila! Odusevljena sam..

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši