srijeda, 11. siječnja 2017.

Favoriti prosinca






















-Opet nema mnogo proizvoda, ali su pažljivo birani. Prošlogodišnje izdanje ovog posta možete pogledati OVDJE. Neke stvari iz tog posta su i dalje favoriti, posebno paletica.







































-Kupku pokušavam potrošiti već skoro godinu dana, ali uvijek se nešto ispriječilo. Sada je to konačno iza mene. Kupka lijepo miriše, odlično se pjeni i narančaste je boje. Puno ime: Avon Mr Frosty Spiced Apple.







































-Moja mama u zadnje vrijeme stalno kupuje različite paste. Ova mi je odlična, ljuta, lijepo opere zube i malo ih pobijeli. Može bolje, ali sve u svemu u redu je. Puno ime ne znam jer ju je mama bacila, nadam se da se vidi na fotki.







































-O ovome proizvodu će izaći recenzija jer sam obećala jednom curi na blogu. Tako da, za sada samo fotka.
















-Narukvicu sam perlicama sam obožavala, dosta je čvrsta i baš mi se sviđao print jer je baš božićni. Ostale tri su kupljene u školi za akciju u kojoj se novac donira u dobrotvorne svrhe. Mi kupujemo i time pomažemo. Volim poruke na njima, i uvijek su na mojim rukama.
















-Prosinac je bio mjesec proslava, tako da sam se dosta šminkala. Ova mini paletica mi je odlična, sjenila se ne truse, i dosta su pigmentirana. Koristila sam ju u sastavu sa nekim drugima, posebno smeđu nijansu. Brend ne znam. Ruž je dosta pigmentiran, crven, i doista mi se dopada kako mi stoji. Post o njemu možete pogledati OVDJE.
















-Ovo nije favorit nego pomoćnik u fotografiranju. To je naljepnica koja kada se stisne svijetli. Stvarno je fora.



Broj komentara: 6:

  1. Odličan post. Slikice su jako ljepe i kvalitetne. Imaš ljep blog i zanimljiv sadržaj na blogu.

    http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan post, ovaj snješko iz avona ti upotpunjuje fotografije, preslatko je. Taj Lux ruž je koristila moja mama i doslovno ga je potrošila za mjesec dana koliko joj je bio dobar :D

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, da, snješko je divan. Ruž je stvarno odličan, razumijem tvoju mamu u potpunosti. :)

      Izbriši
  3. Uh, ja mrzim njihove paste za zube, sve može, samo ona ne.. UH .. :)
    Ostali proizvodi mi se jako sviđaju, ova kupka iz avona mi je preslatka :)

    MMara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Meni je sasvim solidna pasta, ali svakako može bolje. Rekla sam mami da ju ponovno ne kupuje. :)

      Izbriši