petak, 6. siječnja 2017.

Holidays_with_Marija = Što sam ja dobila za Božić?


-Danas vam donosim post sa stvarima koje sam dobila za Božić.

Roditelji
























































-Čizmice su preuranjeni dar od mame. Vrlo su udobne i mekane, i najvažnije tople. Sviđaju mi se, malo sam ih ogulila, ali i dalje ih volim.





































-Ovo su zapravo obične crne tajice, samo što imaju ove kožnate trake preko koljena. Deblje su, te samim time toplije od onih tankih. Meni su baš fora.















-Knjigu sam najmanje očekivala, te sam se jako iznenadila kad sam ju ugledala. Skoro sam ju pročitala i za sad mi se jako dopada.
















-Znala sam da ću dobiti ovaj set jer sam ga sama naručila. Do sada sam samo probala losion u sredini i dobar mi je. U setu sam dobila losion, in-shower losion i ulje za tijelo.















-Očekivala sam samo ovu kupku od Avona s aromom vanilije. Dobila sam još Avon Little lace parfem i Amalfi losion sa mirisom aloe vere.


Sestra Ivana
























































Imam jedan takav hlače, baš kao što je sivo. Kao osoba koja mrzi traperice i ne voli ih nositi, ali kao da joj takav ispis samo te stvari dolaze u obzir. Tajice s tiskanim traperice. One su udobne, a to je sada najvažnija!
















-Moja sestra zna što ja volim. Obožavam rajfove i ukrase za kosu. U zadnje vrijem ih stalno nosim. Ova pletenica mi je nešto najdraže što sam dobila.


Sestra Andrijana







































Eh ovo je čista milina.Udobno, toplo i baš u "cozy atmosferi". Natpis je malo čudan, ali i simpatičan. (Ja sam posebna, kao jednorog).















-Znači osoba koja me poznaje je toliko zblajzala veličinu. Ja nosim 80 A,  a ona kupi 80 B!!! Kaže da će mi biti dobar jer je s velikim push - upom, ali ja ne kužim kako ona ne kopča da ne želim jedan dan imati dvije lubenice, a drugi šper ploču. Plus, mrzim žičane grudnjake i uvijek sam na strani sportskih!!!















Da, dobio sam pet lak od jedne osobe. Čudno, ali istinito. Za sada su super. Radi se o: Essence colour 157 my fortune cookie, Avon Colortrend Candy Pink, Essence the gel 16 fame fatal, Essence I love trends 35 rock my soul, Essence the gel 09 #lucky.















-Miris ovog parfema mi se jako sviđa. Jači je, ali i dalje nisam naučila opisivati mirise, tako da ništ od toga. Radi se GRAPEVINE four femme.















-Šalica mi je baš slatka, kao i naušnice.















Ova stvarčica je projektor koji projektira nebo sa zvjezdama i mjesecom. Mogu birati da li će projekcija biti u boji ili bijela. Stvarno odlična stvar kada navečer gledam film.

Krštena kuma
















- I na kraju, najbolje po mom mišljenju, dvije knjige koje izgledaju vrlo zanimljivo, a ja jedva čekam početi sa čitanjem.


22 komentara:

  1. Baš si lijepe stvari dobila!
    Lakovi su mi prelijepi, ja sam sebi mislila kupiti ovaj zadnji, ali nisam bila sigurna kako će izgledati na noktima pa sam odustala :)
    myfirsttextvm.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Meni taj lak odlično stoji na noktima, i po izgledu i po teksturi. :)

      Izbriši
  2. Divne stvarčice si dobila! Pantalonice koje si dobila od roditelja mi se posebno sviđaju :)

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobila si jako lijepe stvari. Super si odradila post, sviđa mi se!:D

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  4. Prelepe posklone si dobila i veoma lepo si ih opisala,odlican post jako mi se svidja!!!♥♥♥
    Nova sam na blogu pa ako zelis zaprati me
    The creative,modern and little bit girl

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, svakako ću pogledati tvoj blog čim uhvatim vremena. :)

      Izbriši
  5. Odličan post, baš si dosta dobrih stvari dobila, što se tiče knjige 'Bratstvo crnog bodeža' nadam se da ćeš uživati čitajući je, ja sam pročitala prvi i drugi dio knjige i moram priznati da je jako dobra

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Istinu na ruku puno očekujem od nje. :)

      Izbriši
  6. Divan post i poklone koje si dobila su prelepi. :*
    Zapratila sam te, ukoliko želiš uzvrati! :)

    http://shineandfashion99.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Divan post draga! Jako lepe stvari. Baš si me nasmejala za šper ploču i lubenice hahah super post, samo tako nastavi♥

    Kika's blog

    OdgovoriIzbriši
  8. Just wonderful things, I loved everything.
    I'm following you, if you like my blog follow me too.
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdgovoriIzbriši
  9. Aa,čizmice su preslatke!♥Mnogo mi se dopadaju i knjige koje si dobila.Nadam se da ćeš raditi recenziju kada pročitaš!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  10. Ovaj post mi se jako dopada, zaista volim tvoj blog i redovno ga pratim!♥
    Pogledaj moj blog ako zelis: majalivinglife

    OdgovoriIzbriši
  11. Odlican post , zapratila sam te molim te uzvratu <3
    christinakristina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši