petak, 13. siječnja 2017.

Knjige koje sam pročitala u prosincu


























-Za razliku od prošlih mjeseci, prosinac je po broju pročitanih knjiga jedan od boljih u 2016. godini. Imala sam malo slobodnog vremena, ali sam uspjela pročitati čak 6 knjiga. Krenimo!

Vjenceslav Novak
Pripovijetke (ja sam pročitala samo "Iz velegradskog podzemlja", čiji opis ćete pročitati dolje)














-"Nakon noći provedene u gostionici ispivši svu zaradu toga dana, čovjek dolazi kući i spletom okolnosti istuče svoju malenu kćerkicu koja na kraju umire. On se bori sa svojom savjesti i krivnjom."

-Meni se ova pripovijetka nije svidjela. Brutalno mi je što je to lektira za 7. razred osnovne. Mislim tko voli čitati kako je malena djevojčica umrla? Lijepo je to napisano, ali jednostavno nije moja vrsta knjige.

Ocijena: 6/10 Cijena: Nepoznata

Deborah Ellis
Djevojčica iz Afganistana














-"Djevojčica Parvana živi u gradu okružena talibanima, odlazak u školu djevojčicama je zabranjen, kao i izlaženje bez potrebne odjeće i pratnje muškarca. Kada joj oca uhite, ona se mora prerušiti u dječaka kako bih spasila svoju obitelj od gladi i smrti."

-Ovo je prva knjiga koju sam pročitala na ovu temu. Knjiga je realna, i govori istinu, jer je život doista tamo takav. Talibani nas žene smatraju nižim rodom, mi smo za njih smeće, brutalno, ali iskreno. Knjiga mi se dopala, sigurno ću pročitati još takvih!

-Ocijena: 10/10 Cijena: Nepoznata

Dubravko Jelačić Bužimski
Sportski život letećeg Martina





































-"Nakon što upravnici centra za sport saznaju za Martinove imspresivne vještine, oni na svaki mogući način njega pokušavaju natjerati da se natječe. U tim pokušajima posežu čak i za neprimjerenim potezima."

-Eh, to je doista knjiga koja pokazuje kako u današnje vrijeme ljudi iskorištavaju svoje pozicije za nešto loše, i kako ti isti ljudi na djecu sportaše vrše nezamisliv pritisak. 

-Ocijena: 10/10 Cijena: Nepoznata

Sue Townsend
Tajni dnevnik Adriana Molea














-"Knjiga prati događaje iz života Adriana. On opisuje svoje probleme, strahove, nade, svađe u obitelji.."

-Ako želite nešto što će vas nasmijati, ovo je prava knjiga za vas. Smiješna, humoristična, a opet u nekim trenutcima i romantična. A sa glavnim likom se svi mogu poistovjetiti. No, ako vam smeta ikakvo čitanje o "nekim stvarima" prekrižite ju. Brzo se čita, i stvarno je zanimljiva.

-Ocijena: 10/10 Cijena: Nepoznata

Agatha Christie
Leš u biblioteci














-U ranim jutarnjim satima u biblioteci gospodske kuće bit će pronađen leš mlade djevojke koju nitko ne poznaje. Otkud ona tu? Kako je došla u biblioteku? I tko bi uopće, u toj kući mogao željeti njezinu smrt? Činjenice sa, naizgled, ne daju povezati... bar dok se ne pojavi slavna Jane Marple čije sumnje dovode do neočekivanih obrata."

-Oduvijek sam željela pročitati neku Agathinu knjigu, no nisam imala priliku, do trenutka kada mi ju je učiteljica dala. Knjiga je jako uzbudljiva, kad pomislite da znate tko je ubojica ona se izvrne i vrati vas na početak. Kraj je neočekivan, mene je doista oduševio. Svakako jedan od najboljih krimića na svijetu i sasvim opravdava status da je Agatha Christie najveća pisateljica krimićkih romana!

Ocijena: 10++++/10 Cijena: 39,90 kuna

Ana - Marija Posavec
Vincent














-"Mjesečev vilenjak, ozloglašeni plaćeni ubojica, nitko mu se ne usuđiva suprostaviti, ali ima jednu slabost, kraljicu! Pismo koje dobija, borba u koju kreće dovest će ga do bitke za svijet, hoće li uspjeti? "

-Iako se poklonjenom konju ne gleda u zube, ipak imam dužnost reći šta mislim. Knjiga je po meni loša, radnja je u početku izvrsna, lijepe pjesničke slike, divni opisi, i onda živi užas. Nerazrađena radnja pri kraju, užasan kraj, potpuno nepovezana prića koja je razbacana po dijelovima knjige i niti jedan zanimljiv obrat. Dobila sam ju kao nagradu, ali da sam dala 70 kuna za nju požalila bih. Istina, cura je imala 15 godina kada je to napisala, ali pročitala sam knjigu jedne cure koja ju je napisala sa 14 i ona je to obavila vrhunski! I razrednica i ja se slažemo, za cijenu od 100 kuna po redovnoj ponudi ima puno boljih knjiga. Baš mi je žao, jer kada sam počela čitati, bila sam izvan sebe od oduševljenja, i onda paf, pri kraju mi je bilo mučno i okretati stranice. 

-Ocijena: 3/10 Cijena: redovna je 100 kuna.



22 komentara:

  1. ocena 10!odlican post!♥
    creativedmodern.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. Mislim da sam i ja citala nesto od V.Novaka i nije mi se svidjelo. Ostale nisam procitala :)

    MMara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam kakve su ostale, ali ova pripovijetka mi se nije svidjela. :)

      Izbriši
  3. Ja sam čitala djevojčicu iz Afganistana davno i meni se knjiga mnoogo sviđa ❤



    Chanceux

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican post.Podrzavam te u tome sto volis da citas,to je veoma bitno za tvoju buducnost,te samo nastavi tako,kao i sa blogom koji je odlican.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo! Znam da je bitno, zato se i trudim, a uz sve vrline i opušta. :)

      Izbriši
  5. Odličan post. Nisam citala ni jednu od ovih knjiga ali mi se cine zanimljive. Odlično napisan post!

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  6. Pročitala si baš dosta knjiga, što je za svaku pohvalu :D ova knjiga ''Mrtvo tijelo iz biblioteke'' me jako zainteresovala :D

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  7. Draga, predivno napisano. Nisam citala nijednu knjigu, a pre svega nisam cula za nijednu knjigu, ali izgledaju zanimljive. Ako uspem da ih pronadjem neku procitacu je.

    LifeInMyStyle

    OdgovoriIzbriši
  8. Od navedenih knjiga pročitala sam samo 'Leš u bilblioteci' i zasta sam se oduševila. :) Definitivno si me zainteresovala za njigu 'Devojčica iz Avganistana' :) <33

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. "Leš u biblioteci" je stvarno fenomenalna knjiga. Drago mi je i nadam se da ćeš ju uspjeti pročitati. :)

      Izbriši
  9. Od navedenih knjiga nisam pročitala niti jednu, ali se nadam da ću u budućnosti pročitati. Takođe volim da čitam, i mnogo mi je drago što imam tu osobinu da volim čitanje, jer znam da mi čitanje mnogo pomaže. Takođe, slažem se da je mnogo lijepo čitati. Odličan post draga, hoćemo još ovakvih postova!♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Slažem se sa tobom, otkriti ljubav prema čitanju u ranoj dobi je dar sa neba po meni. <3

      Izbriši
  10. Baš ti zavidim jer si uspjela toliko knjiga da pročitaš.
    Mogu ti reći da si me motivisala da i ja krenem u potragu za novim knjigama.

    http://everydayema.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je zbog toga što sam ti dala motivaciju. :)

      Izbriši