utorak, 3. siječnja 2017.

Nedjeljom navečer - od 26.12 do 1.1. (2016. - 2017.)







































-Znate li onaj grozan osjećaj kada vam planovi padnu u vodu? Užasno, zar ne? Željela sam raditi NY tag, ali ništa od toga, čak nisam bila ni toliko sposobna da napišem ovaj post u nedjelju, nego eto u ponedjeljak/utorak. No, sada je vrijeme da vam čestitam sretnu Novu godinu sa zakašnjenjem jer mislim na praznik, i da vam zaželim sretnu novu godinu, to jest pišem malim jer vam u ovom slučaju želim sretnu godinu, čitavu, a ne samo praznik. Razumijemo li se? Nije da se pravim pametna, ali nas je učiteljica hrvatskog davila time. Sada krenimo na post.

Ponedjeljak - znači ostavila sam jednog čovjeka zapanjenog, jadan se nije ni snašao. Ajmo redom, ujutro sam se probudila jer me je mama zvala da dođem do sestre jer se kod nje kolje za jednog pukovnika, i nećakinje me žele vidjeti.  Kada sam došla, tata me je pozvao, i predstavio mi čovjeka koji mi je rekao da sam se javila kao "petogodišnjakinja", moj obrambeni mehanizam je proradio i ja sam odmah iz petnih žila rekla "Stvarno? A vi? Odrasli čovjek koji se javi i kaže bok, i ne predstavi se uopće! Vi rekli bok, ja rekla bok, i vi ste čekali 15 minuta za daljnji razgovor! Sljedeći put kada zovete, recite pozdrav, pitajte tko je, i predstavite se, a ne da ja svom ocu moram kopati po brojevima da mu znam reći tko je zvao!" Zatim sam već dovoljno frustrirana okrenula se njegovom sinu koji je mješao mast i rekla "Ma daj molim, koliko godina imaš? Prestani kilaviti i mješaj kao muško, da te ne bih trebala ja/curica poučiti!". Okrenula se na peti i otišla u kuću. Nije me bilo briga što će misliti, kasnije mi je tata rekao da mu je čovjek rekao da sam u pravu i da sam bistra.  Zvao je poslije, izdiktirao sve redom i nazvao me malim zmajem. 

Utorak - odlazak na prefinu toplu čokoladu

Srijeda - očito sam se jako zamjerila sestri koja je trudna jer imam ječmenac,  kasnije su nam došli gosti, moja buduća krizmana kuma, ostaje ovdje do 8. 1.

Četvrtak - buđenje rano ujutro da odem kupiti farbu, i odem po recept, kasnije sam trebala raditi kolače, ali su me gosti pozvali da s njima idem u grad, i mama je rekla da idem. Uživala sam. Nakon toga radila sam kolače, i ofarbala pramenove kose. Inače, žao mi je zbog lošeg kvaliteta, ali u katedrali je jako mračno. Uredila sam najbolje što sam mogla.


















































Petak - moj rođendan! Probudila sam se, spremila sobu, pripremila prostor, kolače, piće. Došlo mi je 6 cura i jedan dečko. Prvo je bilo užasno, plakala sam jer su svi radili po svom, i ništa nisu htjeli raditi. No, ispalo je super, gledali smo horor, išli u park, pucali petardama, igrali twister, plesali, zezali se, istukli tog dečka mojim novim kopačkama, skoro se ugušili zapalivši madrac. Čuli su mog oca kako viče, skoro umrli od straha. Tata zezao jadnog dečka, ali ja sam učinila nešto jako hrabro, rekla sam tom dečku da ga još volim, morala sam jer sa željela ući mirno u novu godinu, a on ništa nije rekao, nakon toga nije smogao ni pogledati me u oči. (bivši mi je, prvi dečko, prvi poljubac...) Kada su svi otišli, u kadi sam premišljala sve, što je tada pošlo po krivu, zašto je ta cura bila bolja od mene? Nisam plakala, bilo mi ispod časti! Možda je i to bio problem, jer ja ne govorim ljudima koji mi znače volim te, to pokazujem postupcima, te riječi ništa više ne znače jer im se služe varalice. Kako god, rekla sam, ušla u novu godinu i ne želim da mu više bude neugodno, novi list za oboje, nekima nije suđeno. Znam, da više to od mene neće čuti, jer kada ja odlučim da je dosta gubiti vrijeme, onda je gotovo, a to vrijeme je došlo baš tog trenutka u kadi. Ne čekam ja dovijeka, nikoga...

Subota - najgori doček ikada! Bolesna, u krevetu, muka, bol u trbuhu, glavi, ma cijelom tijelu! Dočekala sam novu godinu uz čašu mineralne jer sam samo to mogla piti. Zapravo, skoro sam  završila na hitnoj jer nisam mogla disati. Nadam se da nije istina ona stara "Kako dočekaš novu godinu, takva će ti i biti!"No, bilo je nešto lijepo, a to neću reći jer je previše osobno, ali ako nastane nešto više, možda kažem.

Nedjelja - bila sam opet zdrava, bila je to ona viroza od 24 sata. No, ipak priznajem da sam izgubila tek, i još ga danas nemam kako spada.

-Sutra dolazi "Što sam dobila za Božić?" Do tada pozdrav!



32 komentara:

  1. Ovaj tjedan je za tebe bio bas uzbudljiv i pun nekih dogadanja :)
    Zelim i ja tebi sve najbolje u novoj godini :)
    I sretan ti rodendan, sa zakasnjenjem ❤

    MMara moj blog

    OdgovoriIzbriši
  2. Great blog.

    http://shizasblog.blogspot.com/

    Would you like to follow???Please follow me on GFC ll back to you.

    OdgovoriIzbriši
  3. jaoj draga, baš uzbudljiva sedmica. Želim ti sve najbolje i najljepše u novoj 2017 godini. !♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  4. Prije svega sretan rođendan sa malim zakašnjenjem xd, a zatim ti želim čestitati novu godinu i reći da sam uživala u postu i fotografijama, svaka čast :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Drago mi je što si uživala. <33 :)

      Izbriši
  5. Srecan rodjendan (sa velikim zakasnjenjem) i srecna Nova godina!
    Odlican post, jako mi se dopao volela bih da procitam jos vise ovakvih tvojih postova, tako da cu te definitivno zapratiti.
    Nadam se da ces u ovoj godini ispuniti sve svoje zelje.Sve najbolje!
    xoxo

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Ovo je moja rubrika tako da će sigurno biti još ovakvih postova. ;)

      Izbriši
  6. Odlican post! Slike su ti zaista predivne! Joj, koliko je onaj malisa sladak ^_^

    OdgovoriIzbriši
  7. Znaci tvoja predhodna nedelja je bila bas burna! Hehe bitno je da su slicice ispale divne ❤
    Srecan rodjendan i Nova godina sa malim zakasnjenjem❤

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  8. Srećan rođendan uz malo zakanšenje! <33 Fotke su divne kao i protekla nedelja iz tvog ugla, zaista sjajno <33

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši
  9. Bas zanimljiva nedelje,itekako. Slike su ispale super i mnogo mi se dopadaju,vizualno si docarala sedmicu. I da srecan rodjendan i Nova godina :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlične fotke! Srećan rođendan i Nova godina! :)♥

    Zapratila sam te, ako možeš uzvrati, hvala :)♥ http://lifella2.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  11. nice blog !!

    lets follow for follow ??

    New Post - here

    Check out my ♥Instagram and
    Google✚

    Stay Gold

    OdgovoriIzbriši
  12. Wow ovaj ti je tjedan bas bio ispunjen! Sretna nova godina i tebi sa zakašnjenjem i sretan ti rođedan i neka ti se sve zelje ispune,nadam se da hoce.

    Mi smo nove blogerice puno bi nam znacilo da nas zapratis mi smo Vas vec zapratili.


    sweet-girls-em.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala vam! Eto, zapratila sam vas, i nadam se vašim daljnjim postovima! <33

      Izbriši
  13. Prelepo si se provela i dan ti je bas ispunjen. ❤
    Sa zakašnjenjem Srećna Nova godina. 😘
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. ⬇
    Special Section

    OdgovoriIzbriši
  14. Prelepo si ispunila celu nedelju!!!Odlican post!!!♥♥♥
    Nova sam na blogu pa ako zelis zaprati me i komm mi zadnji post
    The creative,modern and little bit girl

    OdgovoriIzbriši
  15. Prelepi pokloni
    zapratila sam te molim te uzvrati <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, ali koji pokloni, da nisi možda pogriješila post? :) Molim te pošalji mi link bloga. <33

      Izbriši