nedjelja, 29. siječnja 2017.

Nedjeljom navečer - tjedan od 22.1. do 29.1. (2017.)






































-U ponedjeljak sam imala vrlo zanimljivu temu na satu likovnog. Doista mi se svidjela, iako ja ne znam da crtam. Tema su japanski vrtovi, pogledajte fotke na netu, očaravajuće su! Pokazat ću vam fotografiju svojeg rada, uzmite u obzir da sam antitalenat za takvu vrstu umjetnosti.















-U zadnje vrijeme mnogo volim da šetam, tako da sam se i ovog tjedna.


















-Jučer sam bila na klizanju sa školom. Bilo mi je baš lijepo jer obožavam klizati! Popila sam puno Hella i tople čokolade. Prvih 5 minuta mi je trebalo dok nisam osjetila staru sigurnost, a onda? Uh, jurila sam! Nekako najzanimljiviji dio mi je bio kada smo nas tri odlučile srušiti jednog dečka (ne ove sa slike) , i ja se baš pripremila srušit ga, kad ono on sam pao. Haha, skratio mi muke. Kasnije sam se šetala sa prijateljicama, hodala po zamrznutom ribnjaku i radila gluposti! (Zločesto dijete). Kad smo se vraćale kao u hororu, jedva smo dočekale da dođemo do moje kuće. :)










































-Sljedeće fotografije su iz glazbene škole. Fotkala ih je cura koja se zove Anamarija, i ona svira brać. Doista mi je draga i zaista imamo mnogo zajedničkih tema (posebno onog slatkog koji svira moj omiljeni instrument - violinu). Ja sam uredila njezine fotke, u školi je bio mrak i ona je čekala nastavu. Vidite njezinu učionicu, i hodnik gdje čeka.


























-Nadam se da vam se svidio post. U četvrtak sam imala natjecanje iz matematike. Na kraju sam imala 14 bodova od mogućih 50. I bila sam 3. od nas 4. Učiteljica je rekla da mi je mogla dati više bodova na zadatcima da odem na županijsko, ali pošto imam još par natjecanja da je bolje usredotočiti se na njih. Što se tiče geografije, prva sam u svojoj školi, i trenutno se spremam za županijsko, iako ne znam da li sam prošla. Ali ono okej, dodatno znanje nikome ne smeta. Ovaj tjedan imam natjecanje iz hrvatskog (koje je najteže) i povijesti. <3


Broj komentara: 18:

  1. Ni ja nikad nisam voljela likovno,ali volim sama uzeti kući i crtati,opustim se.Bravo za geografiju,puno sreće na ostalim takmičenjima:)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala to! I ja volim kući malo crtkarati. :)

      Izbriši
  2. Još jedan jako zanimljiv post, sa vrlo interesantnim i posebnim slikama, koje u sebi nose ogrom nu energiju i emociju. Uzivala sam u postu. Dodala bih da ni ja nikada nisam volela likovno iako lepo crtam, sto bih i za tebe rekla, vrlo si kreativna.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Tvoji komentari me uvijek raspolože i daju poticaj za dalje. :)

      Izbriši
  3. Meni likovno ide na živce.Ne znam da crtam,jednostavno mi ne ide.Inače,odličan rad. :)

    http://patheticblonde.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, hvala! Nisam ni ja telenat, ali nekako me opušta švrljanje po papiru. <3

      Izbriši
  4. Divan post. I ja sam u osnovnoj voljela likovno, iako nisam toliko dobra, valjda zato što je to jedini čas na kojem pustimo maštu na volju i opustimo se.

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Slažem se, trebalo bi biti više takvih satova gdje se djeca opuštaju i rješavaju stresa, to bi možda pomoglo intervenciji depresije. :)

      Izbriši
  5. Divan post, nastavi još pisati, ja bih užasno voljela da imam u svojoj školi natjecanje iz geografije jer sam pretjerano zaljubljena u taj predmet! 💕

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Stvarno mi je žao što kod tebe nema tog natjecanja, ja bih kod sebe voljela da imam kemiju i biologiju, ali eto, nekim nastavnicima se ne da ostajati duže da nas pripreme. :)

      Izbriši
  6. Jako ljep post uživala sam čitajući. Nastavi pisati ovakve teme postova jako mi se sviđaju.

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/



    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Svakako ću nastaviti, i sama obožavam ove postove. <3

      Izbriši
  7. Jako dobar post i svidja mi se sto izbacujes svoje slike.Ako zelis pogledaj moj blog: http://olivanda.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Kako na drugim blogovima cijenim kada izbacuju svoje fotografije, toliko to volim i sama činiti na svom. :)

      Izbriši
  8. Ne volim likovno, ali mi je zanimljivo kad kod kuce sama crtam. Medjutim ove fotke su super. Bilo bi mi drago da pogledas moj blog.

    justindream004.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Mene to opušta, odlično je za rješavanje stresa nakon onog užasno teškog testa. <33

      Izbriši