četvrtak, 9. veljače 2017.

Citati za mjesec prosinac

-Doista sam kasno krenula sa ovim redovitim mjesečnim postovima, zbog dosta obaveza, no mislim da sam sada većinu riješila. Tako da sam spremna konačno objaviti post. <3

















-Mislim da većina ljudi kada se dogodi da netko ode, nakon mnogo truda i bola, suza i patnje odustanu. Po meni je to savršeno u redu jer je nekad trud uzalud, ali opet na kraju u nekom zakutku srca ostaje tračak nade, sumnje i ljutnje na sebe. 

























-U ovom životu, toliko ljudi prođe i ode, rijetki ostaju. Neki uništavaju druge. Ljudi su rođeni sa zlom u sebi, ali ono naraste kada je tijelo i srce naviknuto na bol, kada nam to već postane tupa stvarnost. Tada bezosjećajnost pobijedi, tako se stvaraju hladnokrvni.























-Većina prijateljstava propada zbog dečkiju. No, prije nego što se posvađaš, zamisli tko će prije doći kod tebe kad plačeš, tko je bio s tobom kada si bila pijana, psihički shrvana, možda čak i dok si imala suicidalne misli. Onda se tek počni svađati...








































-Ovo vrijedi za sport, ali nemojte krivo shvatiti, i ne odustajati od nečeg što mrzite. Imate pravo ne voljeti neke stvari, nije sve za svakoga i zato radije ponađite nešto za sebe. Jer čak iako sebi budete ovaj citat predbacivali nikad nećete doći do cilja ako ne volite to što radite. Nemojte lagati sami sebi!
























-Vjerujte mi na riječ nekad šutnja boli više nego izgovorena uvreda. I jedno zapamtite, vi ste žene, kraljice, dame, uvijek bolje izgleda i ima više dostojanstva onaj koji šuti nego onaj koji vrijeđa. Pamet u glavu.






















-Neću lagati i duljiti i zamazivati vam oči da je lako dostići nešto. Nije! Vrijedno je, jer je teško. Ovako znači nije svatko da bude uspješan, to nije uvreda, to je činjenica. Ljudi kažu da svi imaju talenat, ne nemaju! Neki su to izgubili svojom krivicom. Umišljenošću i svojim ogromnim egom su pomislili da mogu sve, i izgubili ono što su imali.


















-Uvijek je bitno, ako je tebi bitno. Zato molim ak ti niš reci papiru, bit će lakše ako si već propustio priliku. Bar ćeš znati za sljedeći put.






















-Vjerojatno nikad nećeš preboliti svoju prvu ljubav, ali to ne znači da ne možeš bez njih, preživjet ćeš. I zaboraviti, ali u kutku srca ćeš uvijek imati trunčicu naklonjenosti.























-Ovo ne možeš razumjeti ako nisi osjetio na sebi ili kolegici.. I moli se da ne osjetiš.
                                                                                                           




-Nitko nikada neće znati sve, jer to ne bih bilo više zanimljivo. Treba se truditi naučiti što više i nadati se novim znanjima.
i

 - Ovome čovjek treba težiti i dopustiti si to bar na jedan dan.

























-Zadnjih par nisam "kečirala", mislim da trebam u ovakvim postovima trebam časkati sa vama, ali i vam i dati malo materijala za razmišljanje, a ako netko želi čuti nešto o nekom citatu o meni, mogu u komentare. 



Broj komentara: 14:

  1. Aaaaaiiii izabrala si stvarno predivne citate,oboožavam da čitam ovakve nateraju te da staneš na trenutak mali i razmisliš,što ja iskreno nikad ne radim hahah :) Odlično si i napisala i izabrala <3 <3 <3

    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Eto sad sam te natjerala na "stajanje i razmišljanje". ;)

      Izbriši
  2. Mislim da je ovo najbolji post na tvom blogu, ikad. Šta god rekla, biće premalo. A osim toga, ostavila si mi bez reči. Drago mi je kada vidim da je neka tako mlada osoba tako zrela i tako realna. Oduševljena sam. Odličan post.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Sandra. Tvoje mišljenje mi jako znači. :)

      Izbriši
  3. Sjajan post. ODabrala si fenomenalna citate i baš mi se dopadaju. Svaka čast za ovakvo razmišljanje:)

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican izbor citata.
    Fenomenalni su, veoma realni a neki i motivacioni.
    Super post :)

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Citati su predivni, draga. Sada sam otkrila tvoj blog i mogu reći da mi se veoma sviđa. Odmah sam te zapratila i bilo bi mi jako drago, kad bi videla tvoju sliku u gadžetu čitaoci: laAdda

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivan post kao i izbor citata. Sviđa mi se ovaj mali dodatak tvog teksta što je uljepšao post.

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Znači da su moji dodatci bili uspješni, jej! :)

      Izbriši
  7. Predivan post draga. Sve što si napisala je tačno i predivno napisano. Citati su predivni i emotivni ♥

    Die with memories,not dreams

    OdgovoriIzbriši