petak, 24. veljače 2017.

Knjige koje sam pročitala u siječnju (2017.)


























-U prošlom mjesecu sam pročitala 4 knjige, što je manje nego u prosincu, ali ja sam jako zadovoljna.

Stjepan Tomaš
Guslač od marcipana














-U ovoj knjizi se opisuje život slavnog osječkog gudača Franje Krežme. Zanimljivo je jer se u ovoj knjizi isprepliću njegove misli, očeve, sestrine itd.. Kao jedan veliki dnevnik. Doista lijepo napisano, ima lijepih pjesničkih slika, zanimljivo je, spominju se povijesne ličnosti i poneki povijesni događaji. Jedna odlična knjiga. I saznala sam da je postojala kneginja Bunić u Dubrovniku, pošto Bunići doista potječu iz Dubrovnika možda mi je u nekoj vezi sa bakine strane jer ja Bunić nikad nisam ni trebala biti. :) 

Ocijena: 10/10 Cijena: nepoznata


Jill Mansel
Kad bi ljubav bila jednostavna














-"Lara Carson se nakon osamnaest godina vraća u Beth, odakle je naglo otišla nikome ne rekavši zašto i kuda odlazi. Sada, nakon očeve smrti, Lara otkriva da je kuća u kojoj je odrasla s ocem i maćehom zapravo pripadala njenoj majci i da ju nasljeđuje ona. Larin povratak pokreće mnogo pitanja i emocija kod osobe koje su joj nekad bile bliske.Njena najbolja prijateljica Evie oduševljena je Larinim povratkom i želi s njome podijeliti najsretniji dan kada će se udati za čovjeka svojih snova, Joela. Ili barem ona tako misli. Tu je i Flynn Erskine, još zgodniji i šarmantniji nego što ga Lara pamti.Nakon prvog susreta, ona otkriva da je kemija između njih još uvijek snažna i da imaju mnogo toga ta nadoknaditi. No, Lara je u isto vrijeme i uplašena, jer kako će Flynn reagirati na tajnu koju je ona sakrivala sve ove godine?"

-Knjiga me je doslovce oborila sa nogu, predivno napisane scene. Ima tužnih dijelova i opisa prošlosti koji stvarno znaju da ganu čovjeka. Sve zajedno, dovodi do jedne odlične knjige koju od srca preporučujem.

Ocijena: 10/10 Cijena: 29,90 kuna, 299 dinara, 4,95 KM, 2,95 EUR (cijena u različitim markama novca).


Kendare Blake
Djevojka iz noćnih mora














-"Prošli su mjeseci otkako je duh Anne Korlov otvorio vrata pakla u svome podrumu i nestao u njemu, no Cas Lowood ne može se natjerati da zaboravi njenu žrtvu i činjenicu da mu je spasila život. Njegovi prijatelji Carmel i Thomas stalno ga podsjećaju da bi trebao nastaviti sa svojim svakodnevnim životom i zaboraviti Annu, no za Casa se nijedna živa djevojka ne može usporediti s mrtvom djevojkom u koju se zaljubio. On svugdje osjeća Anninu prisutnost, ponekad čuje njen glas ili vidi njenu sjenu, no dok spava ona mu se pojavljuje u najgorim noćnim morama.Vidi ju izmučenu, slomljenu i iznova rastrganu na nov i jezovit način. Cas osjeća da ga Anna doziva da je spasi iz pakla u kojem se nalazi...

-Znate, onaj osjećaj kada o nekoj knjizi razmišljate i sljedećih 20 dana nakon čitanja? E takav doživljaj daje ova knjiga. Zastrašujuća, jezovita, ali opet toliko lijepa priča o ljubavi koja nije prezala otići u pakao. Ovo je nastavak "Anne u haljini od krvi" i sigurna sam da ću kupiti prvi dio.

Ocijena: 10/10 Cijena: 29,90 kuna


J.R.Ward
Bratstvo Crnog bodeža: Poljubac smrti














-"Vishousova sudbina zahtijeva da se odrekne Jane, svoje jedine i prave ljubavi.Mora joj izbrisati pamćenje i vratiti je natrag u ljudski svijet i bolničku svakodnevicu. No njhova je veza ostavila duboke tragove u Janeinoj psihi i ona se osjeća kao da gubi razum. u međuvremenu, degradi nastavljaju s napadima i počinju sve jače ugrožavati opstanak vampirske vrste, Braća se moraju posvetiti svojoj obrani, a Vishousova žestoka žudnja za Jane sve ih dovodi u opasnost."

-Još jedna predobra knjiga, nakon jedne želite još, još i još. Toliko erotski, seksi, paranormalno, ispleteno obiteljskim problemima, pričama iz prošlosti da ćete se odmah zaljubiti. (Inače, oprostite zbog "seksi i erotski" što možda nije primjereno, ali to jednostavno opisuje ovu knjigu.). Stvarno sam oduševljena i ne mogu razumjeti kako je netko uspio ovo napisati, i to ne samo ovu nego 12 knjiga (ovo je 10). Ako vam smetaju erotski opisi preskočite ovu knjigu. Možda će netko reći da sam premala za ovo, ali čitala sam i puno ozbiljnije knjige i nemam problema s sadržajem seksualnog  tipa jer su me odmalena naučili da je to kao i svaka druga potreba, da to nije tabu i to mi je tema gdje sve moguće mogu pitati roditelje jer je to kod nas tako. Tema je otvorena uvijek u mojoj kući.

-Ocijena: 10/10 Cijena: 19,90 kuna.



Broj komentara: 12:

  1. Zanimljive knjige. I predivan post :)

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Knjige su jako interesantne. Volela bih da pročitam neku. Predivan post, draga.

    Novi post je na mom blogu: laAdda

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivan post draga Marija. Obozavamd a citam knjige tako da mi je jako drago sto si pisala na ovu temu. Sjajne knjige si procitala.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! I sama volim da čitam ovakve postove, tako da mi je bila uživancija pisati tako nešto. <33

      Izbriši
  4. Knjigu 'Bratstvo crnog bodeža' sam čitala, ali samo prvi i drugi dio i jako je dobra, jer ja volim taj fazon vampiri i to :D Drago mi je da si u jedno mjesecu uspjela pročitati toliko knjiga :D

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja isto volim takve knjige čitati. Sigurna sam da ću kupiti još dijelova. :)

      Izbriši
  5. Moja prijateljica je čitala 'Bratstvo crnog bodeža' i jako je zadovoljna kompletnom triologijom. Lijep post, draga! Zapratila sam te!

    Lijep pozdrav s bloga...
    Kalopsia

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Ja sam isto jako zadovoljna. :) <3

      Izbriši
  6. Predivan post. Iskreno, iako obožavam čitati knjige, prvi put čujem za ove naslove i hvala ti što si podijelila sa nama.

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Drago mi je što si saznala za nešto novo. :)

      Izbriši