ponedjeljak, 20. veljače 2017.

Nedjeljom navečer = tjedan od 12.2 do 19.2. (2017.)






































-Znam ja da je ponedjeljak, ali kako vi volite ovu rubriku, zanemarit ćete tu činjenicu, tako? Hha, naravno da hoćete.

-Kada gledam prošli tjedan bio je doista zanimljiv.

Ponedjeljak, srijeda, četvrtak: /////

Utorak: Eh, to čuveno Valentinovo. Dobila sam dosta lijepih pisama, i naravno i ja poslala i previše njih. Nas, pet cura i jedan dečko smo imali party, jeli smo kolače, zezale se.. Prvo je bilo u planu gledati filmove, ali smo završile tračajući i pričajući. Bilo je fenomenalno.

Petak: to je doista bio težak dan, kada netko vrijeđa nešto što volite, to vam uništi dan. Tako je meni bilo, dečki su se zezali na račun karate-a. Pošto je prijateljica iz škole došla kod mene, zajedno smo napravile ručak za moje roditelje. Bilo je jako zabavno raditi s njom  Kasnije mi nije bilo ni do čega, ali sam ipak išla kod sestre na rođendan. 
















Subota: Nakon čišćenja kuće, otišla sam kod prijateljice, gledale smo horor, koji nam se zgadio. Pola sam ja gledala, a ona bila iza jastuka. Inače, prijedlog horora je bio moj, jer sam ga ja već gledala prije.

Nedjelja:Ujutro sam se probudila jer sam išla na fizuru. Sa roditeljima sam otišla na krštenje i tamo bila do 13 sati, nakon toga sam otišla kod prijateljice na rođendan. Prvo je bilo malo napeto i glupo, ali kasnije smo se odlično zabavljali. Naravno, pošto nisam ništa učila morala sam navečer učiti povijest za današnje odgovaranje. 





















-Nadam se da vam se svidio post, a sad se bacam na učenje biologije za sutrašnji test. 



Broj komentara: 10:

  1. Kao što sam već rekla, obožavam ovu rubriku na tvom blog. Zaista uživam čitajući. Očekujem još ovakvih postova. Super draga☺

    http://sosihappylife.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako volim ovu tvoju rubriku i sa zadovoljstvom je citam.
    Na neki nacin me je nasmejao deo kada si napisala da ti se drugarica tokom filma krila iza jastuka, hah, ja inace horore obozavam i stalno ih gledam.
    Odlican post! :)

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Drago mi je što si se nasmijala, to je doslovno istina, sakrila se i taj joj je jastuk bio BFF tih 2 sata. :)

      Izbriši
  3. Predivne fotografije, zaista volim tvoju rubriku nedeljom navecer.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  4. Rubrika je za svaku pohvalu. Stvarno uživam u čitanju iste i nestrpljivo čekam narednu nedjelju ^_^. Što se tiče ove sedmice, drago mi je da ti je bila ovako uzbudljiva :)

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! I ja jedva čekam nedjelje da pišem ovu rubriku, zato mi je drago što je vrlo čitana. :)

      Izbriši
  5. Aaa torte izgledaju predivno, inače nemoj da obraćaš pažnju na osobe koje te kritikuju, možda su samo ljubomorne xd

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Ni ne obraćam previše, kako je uvijek moja mama govorila "U životu nemam vremena za ljude koji to nisu zaslužili!". Držim se toga.. :) <3

      Izbriši