nedjelja, 5. veljače 2017.

Nedjeljom navečer = tjedan od 29.1. do 5.2. (2017.)






































-Iskorištavam pauzu između dvije lekcije povijesti za pisanje ovog posta jer se to ubraja u odmor? Jel tako? Naravno da je.

-Prošli tjedan mi je bio jako naporan, od prilagođavanja novom rasporedu treninga, do raznih aktivnosti.

Ponedjeljak: taj dan sam bila zauzeta izrađivanjem projekta za intergraciju vjeronauka i hrvatskog, uz to sam još i učila engleski za test.

Utorak: učila sam fiziku za test i radila plakat za engleski

Srijeda: učenje engleskog, dovršavanje plakata i odlazak na trening uz pripreme za natjecanje iz hrvatskog

Četvrtak: imala sam natjecanje iz poznavanje hrvatskog jezika, u našim školama je dobro poznato da je to najteže natjecanje. Test je imao 12 stranica sa ukupno 80 bodova i gradivom iz 7 razreda osnovne za moj razred. U tome je kvaka što oni stavljaju gradivo do kraja 7. razreda, a mi to naravno još nismo obrađivali. Bilo nas je troje, ja sam završila druga u svojoj školi sa 37 bodova, dok je jedna cura iz 8. imala 39. 

Petak: ovaj dan ću pamtiti po tome što mi je nakon mnogo vremena sat izbornog njemačkog jezika pružio zadovoljstvo. Radila sam doista zanimljiv zadatak koji je pokazivao koliko smo toga o brojevima  naučili u ove 3 godine, uskoro 4. Zadovoljna sam svojim umijećem korištenja njemačkim nazivima brojeva.
































Subota: svakako najzanimljiviji dan! Imala sam priliku biti odabrana od strane nastavnice da sa njenim automobilom i još troje učenika idem u "Zimsku školu fizike".  Kad smo došli tamo, gledali smo malu predstavu,a onda smo razvrstani u grupe. Imali smo ukupno 6 predavanja na odjelu za fiziku. Prvo je bilo o brzini, mjerili smo brzinu našeg autića (soda bikarbona, ocat itd..). Naš je bio apsolutno najbrži. Na drugom smo slušali o tekućem dušiku, imali smo ga priliku dotaknuti i shvatiti što se događa tijelu kada dođe na veći vremenski period u dodir sa tekućim dušikom. Treće predavanje je bilo o obnovljivim izvorima energije,  važnosti geotermalnih elektrana itd.. Tada smo imali malu pauzu za jelo. Četvrto predavanje je bilo o zvukovnim podražajima, ravnoteži i tako nekim stvarima. Peto je bilo "Fizika u igračkama" , bilo je zanimljivo igrati se i učiti. Šesto i ujedno zadnje je bilo o kalorijama, izračunavanju. To mi je bilo zanimljivo jer to još nisam učila. 





















































-Sad se vraćam sređivanju planera i učenju povijesti. <3


Broj komentara: 12:

  1. Baš vam je zanimljiva ta učionica.Mnogo mi se sviđa ova rubrika.Odlična ideja.Volela bih da ubacim nešto slično kod mene...Razmišljam! :)

    http://patheticblonde.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Slobodno ubaci, voljela bih to čitati na tvom blogu. Učionica je stvarno vrhunski opremljena, ipak je to fakultet, malo je reći da sam imala osjećaj da sam student. :)

      Izbriši
  2. Bas mi se dopada to sa fizikom.To mi je uvijek bio jedan od dražih predmeta.Nažalost ga više nemam,ali mi je uvijek bio drag za učiti.:)
    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je, zato želim u neku školu gdje ću imati priliku naučiti mnogo iz toga. Prvo mi je bio užasan jer su svi govorili da je nastavnica živčana, stroga, a na kraju je ispalo da su to predrasude. :)

      Izbriši
  3. Vrlo interesantne fotografije, kao i uvek. Odlican post.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  4. Vidim da ti je sedmica prošla u 'školskim mukama' i malo mi je čudno čitati od tome jer ja tek sutra počinje u školu, imala sam nevjerovatnih 5 sedmica raspusta, tako da će mi povratak u školu biti definitivno težak, kao i tebi, makar se nadam da nećemo imati testove. Veoma simpatične fotkice i divan post :D

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Nije mi teško pao povratak u školu, ali da ti zavidim, je istina, jer 5 tjedana je doista puno nasprem samo 3 sa hrpetinom priprema za natjecanja. :)

      Izbriši
  5. Skola nam uvijek zadaje najvise posla, pa vidim da ni kod tebe nije bilo drukcije. Ne volim mnogo fiziku, to mi je ustvari najtezi predmet. Svidja mi se sto si postavila mnogo slika :)
    Pogledaj post kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Nije sve za svakoga, ja sam nekako dijete za sve predmete, od društvenih, jezičnih do onih gdje je sve u tome koliko brzo kontaš, jedino je tehnički iznimka. :)

      Izbriši
  6. Divan post! Jednostavno mi se baš dopada ova rubrika :D
    Pratim te već odavno i jedna si mi od najdražih bloggerki..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo. Doista mi je drago što ti se sviđa moj blog. :)

      Izbriši