utorak, 7. ožujka 2017.

Citati za mjesec veljaču (2017.)

-Iako su ovakvi postovi najdulji na mom blogu, ovaj put imam vrlo malo citata, ali garantiram da su pomno birani.























-Prva se mogu pronaći. Kao prvo, nikad neću stavit ljubav prije ponosa, a da sam težak karakter potvrđuje moja obitelj. Isto tako od ljubavi do mržnje doista ima jako malo, nekad najgori neprijatelji će nam pružiti ruku, a "najbolji prijatelji" nam zabiti nož u leđa kada je najteže.




















-Ovo je moj omiljeni citat ikada! Ajmo iskreno, ovdje na blogeru većina nas je odlikaša, i nemojte da mi lažete da niti jednom niste bili niti malo zavidni na osobe koje se zabavljaju, plešu, igraju na ulici dok vi rješavate 100 zadataka iz matke koje oni nisu napisali, histerišete po sobi, učite do 2 sata noću, lupate glavom o zid, ponekad i lijete suze.. Da, dođi do uspjeha u školi sa sobom donosi probleme, i blago je rečeno da je čudo što mi odlikaši psihički ne skrenemo. No, kad gledamo, jednog dana, posebno u našim državama ta diploma za koju ste gotovo ubili same sebe će vam vrijediti jako puno. A kako svatko od nas ima snove, tako vjerojatno to imaju i ovi koji se zabavljaju, a šta će bit? Vi ćete sa diplomom naći posao, možete se odseliti i naći posao, graditi obitelj i karijeru, a oni? Oni će onda lupati glavom o zid jer bez škole danas ne možeš ni ovce čuvat! Bit će najniži sloj društva, spajat će kraj s krajem,  a za to će si sami biti krivi.














-Ako imalo cijenite sebe nemojte si dozvoliti da vas netko izda preko 100 puta i da mu opet oprostite. Vi sebi trebate biti na prvom mjestu, i graditi sreću sa ljudima koji vas zaslužuju,a ne s osobama s kojima ne znaš na čemu si, ili za koje znaš da ti lažu, igraju igrice itd.. To vam u životu ne treba.
















-Niste psi da trčite za dečkom i molite da vam se vrati. Niste niti magarci da ste tvrdoglavi i da ne možete pustiti osobu koja vam nanosi bol. Ako ste to napravili, sljedeći put nemojte! Možda pokoja suza i pokažite im da vi niste ovisni o njima, i da od vas ne mogu praviti budalu.















-Isto, kad im napravite prošli savjet, oni će vjerojatno shvatiti što su izgubili i na sve načine pokušat vas vratiti na stari put, i tjerati vas da im oprostite i vratite ih u svoj život. Opet, nemojte! Tko jednom izda, učinit će to svaki put kad mu se da prilika.













-Kad smo utvrdili da smo sebi najvažniji, treba da utvrdimo da sebi trebamo biti i najljepši. Drage moje, žena može biti seks bomba, ali ako je glupa, nepristojna, lažljiva muškarci će je smatrati samo zabavom na jednu noć. Zato radite na svom karakteru, a ne postizanju toga da svi misle da ste laki. Samouvjerena žena bolje prolazi od polu - prostitutke na kraju. 













-Nekome si druga opcija? Smanji mu muku i pusti da odabere prvu. Jer ako si mu druga opcija, kako možeš znati da jednog dana neće doći 3 opcija? Ne možeš, zato skrati sebi bol i muku i odaberi bolje za sebe.

-Iskreno, možda sam neke stvari brutalno rekla, ali tako je kako je. Takva sam kada govorim ljudima što mislim o nečemu.



4 komentara:

  1. Majo draga, predivan post! Obozavam ovakve slike!

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Marija, post je jako lijep. Dopada mi se izbor citata. Stvarno sam uživala u čitanju!

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Doista mi je drago što ti se svidjelo! :)

      Izbriši