subota, 11. ožujka 2017.

Favoriti veljače (2017.)


























-Doista znam da vrlo malo pišem u zadnje vrijeme, ali meni je doista lijepo kako mi život funkcionira, mislim sad shvaćam koliko dobar ja imam život nakon jedne "drame" u mojem životu, ali o tome ću malo više u nedjelju.
















-Mojoj kosi Garnierovi proizvodi najbolje odgovaraju tako da se držim te marke i samo mijenjam tipove šampona. Ovaj lijepo očisti kosu, kosa ostaje do 3 dana svježa i čista, kao i većina, moju kosu čini lepršavom i napuhnutom, ali na to sam već navikla. Ima vrlo lijep miris, malo je zdraviji jer ne sadrži parabene. Sadrži hranjivo ulje argana i kamelije i predviđen je za suhu kosu. Ne znam da li je doista dobar u izvršavanju obaveze, jer nemam suhu kosu. Puno ime: Garnier Ultra Doux Marvellous shampoo vith oils of argan and camellia. 
















-Kako imam kratku kosu, nije mi u cilju da ju dodatno skračujem zbog suhih i ispucalih vrhova, pa uvijek imam ulje za kosu u kupaonici. Ovaj sastoji se od dva dijela, koja se trebaju pomiješati i onda se našpricati, ja najčešće našpricam na kosu, i onda malo na ruku da prođem kroz kosu. Za razliku od nekih koje sam imala, nije jako masno. Lijepo njeguje, kosa se nakon njega lijepo raščešljava, a miris je božanstven. Puno ime: Avon Advance Techniques Suspreme Oil with nutri 5 complex.
















-Od kad sam ušla u pubertet na području mojeg vrata i dekolte-a počeli su mi se pojavljivati mali prištići. Kada sam vidjela u setu za jednu kunu (motivacijski program Avona) naručila sam taj serum, masku i maslac za tijelo iz iste linije. Serum i maslac sam si zadržala, dok sam masku podarila prijateljici za rođendan. Što se tiče seruma, nanosi se 2-3 puta tjedno. U dva tjedna primjetila sam drastične razlike, vrat mi se pročistio, dok na dekolteu ima još par. Bezbojan je, miris mi nije najdraži na svijetu, ali daleko je od toga da smrdi. Puno ime: Avon planet spa Haevenly Hydration with Mediterranean Olive oil.
















-Od malena volim dugačke, lijepo nalakirane nokte koji su ujedno moj zaštitnički znak. Najčešće svoj prstenjak stavim u neku svjetlucavu varijantu kako bi istaknula njegovu duljinu. Lak sa slike ima lijepu teksturu, sa jednim potezom se već prikrije i dobije boja, ali prava intezivna dolazi nakon drugog prenosa. Šljokice su lijepo dorađene, slažu se uz boju laka. Ambalaža mi se jako sviđa, od čvrstog je stakla. Jedina mana mu je što se užasno sporo suši, nekad čak i 1 sat, a sjedim pokraj šporeta. Puno ime: Essence the metals I love trends 35 rock my soul.
















-Kako gornji lak lijepo ističe prstenjak, ostali nokti isto moraju da prate njegovo vodstvo. Ovaj lak ima jako lijepu boju, ali za učinak kao iz bočice potrebna su dva sloja. Sadrži čestice sjaja, tekstura mu je malo previše vodena, prelijeva se. Isto sušenje traje užasno sporo, ambalaža je minimalistička, lijepo odrađena, isto čvrsto staklo. Četkica je odlična za korištenje. Iako sam nabrojala i sve njegove mane, koristila sam ga čitav mjesec i zaslužuje ovo mjesto. Puno ime: Avon Colotrend Candy pink (molim vas kakvo je ovo ime? Lak je plavi!)
















- I zadnje, ali ne i manje važne su dvije prelijepe narukvice koje sam dobila od sestre. Kao što vidite jedna je plave,a druga crne boje, imaju ovu "pločicu" na kojoj se nalazi križ. Velika je zamjerka što su od kartona i što se šljokice skidaju, tako da boja blijedi. No, to se uz malo laka da popraviti. 

-Post o knjigama će izaći u ponedjeljak, a post o filmovima koje sam pogledala u siječnju i veljači u utorak. Sutra dolazi post iz opčenite rubrike "Nedjeljom navečer".





Broj komentara: 10:

  1. Sjajan post!Favoriti su odlični!Verovatno ću isprobati neke od ovih proizvoda!Slike su predobre!♥

    https://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo Avonovo ulje za kosu imam trenutno istio i moram ga pohvaliti , moju kosu čini nekako sjajnijom kada ga nasprejam. Garnierove šampone san i ja jedno vrijeme koristila, ali mi sada više pašu šamponi od koprive. Divni favoriti, super ❤❤


    Chanceux

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Za Avonovo ulje se slažem s tobom, dok eto meni šamponi od koprive nikako odgovaraju ako su sami za sebe. Uvijek mora biti još nešto u šamponu. :)

      Izbriši
  3. Odlican post draga marija! Zaista sjajni proizvodi. Vecinu sam i sama probala tako da sam i uerena u njihovu efikasnost te mi je drago sto vidim da se i tebi dopadaju. Slike su ti iz posta u post sve bolje sto zelim da pohvalim i da ti cestitam, jer se vidi poboljsanje u tvom blogovanju zbog cega mi je jako drago.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Baš mi je drago što vidiš napredak, i nadam se da neću stati na ovom kvalitetu, nego da ću još više napredovati! <3

      Izbriši
  4. Divni proizvodi, koristila sam sprej za kosu i bio mi je odličan, miris je fantazija :D

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Slažem se s tobom, topim se kada pomirišem. :)

      Izbriši