subota, 18. ožujka 2017.

Filmovi koje sam pogledala u siječnju i veljači


























-Kako nisam stigla napisati post za siječanj odvojeno, spojila sam siječanj i veljaču u jedan post. U siječnju sam pogledala više filmova jer je tada još bio raspust, dok je veljača bila dosta stresna i puna obaveza. Neću mnogo pisati, samo ono najvažnije i opis.

Christmas Cupid
















































-"Sloan je lijepa , moderna žena na brzoj traci ka uspjehu u njenoj firmi za odnose s javnošću kada starleta , Caitlin , umire . Caitlin odmah postaje lični  Sloanin božićni duh dovodeći duhove prošlosti .sadašnjosti i budućnosti - sve u oblicima Sloaninih bivših momaka.  Sloan saznaje iz prve ruke da neke rutine i ponašanja  treba da promjeni i da se ponovno ujedini sa osobama koje ju vole."

-Po mom mišljenju film je baš bio za to doba, onako božićni. Uživala sam gledajući ga, priča je zanimljiva i daje lijepu pouku za sve nas "kojima je karijera na prvom mjestu". Pogledajte, i sami shvatite.

Ocijena: 10/10


Tri metra iznad neba









































-"Film je zasnovan na istoimenom romanu koji je napisao Federico Moccia. To je priča o dvoje ljudi iz različitih svijetova i sa apsolutno različitim karakterima koji se zaljubljuju jedno u drugo. Babi, srednjoškolka, iz bogate porodice, koja nikada nije uradila ništa pogrešno ili nepromišljeno prije nego što je upoznala Aćea. On je promjenio u potpunosti njen svet, ali je pitanje da li na bolje? S druge strane, Aće je bio divlji motociklista koji se ilegalno trkao. Uvijek bi započinjao tuču kad god bi mu netko rekao nešto što mu se nije svidjelo. Kada je Babi ušla u njegov život, Aće je počeo da gleda na stvari malo drugačije. Hoće li njihova ljubav potrajati? Odgovor ćete naći u filmu…"

-Nakon hrpe pročitanih preporuka, savjeta, konačno sam pogledala ovaj film. Gledala sam ga sa prijateljicom koja je na kraju doslovce plakala na mom ramenu. Predivna ljubavna priča, a na kraju tako tragična. Niti jedna od nas još nije preboljela Pojovu smrt. (Ps. Ona nije jer je jako osjećajna, ali ja jesam, samo pružam moralnu podršku njoj.).

Ocijena: 10+/10


Princeza i žabac






































-"Svatko zna priču u kojoj princeza pronalazi pravu ljubav svog života kada poljubi žapca koji se čarolijom pretvara u zgodnog princa. U ovoj verziji priče, djevojka opet poljubi žapca, ali rezultat je sasvim drugačiji od očekivanog; a to je samo jedno od brojnih iznenađenja u mješavini luckastog humora, muzike i emocija. Na koncu ljubav ipak pronađe svoj put, do princa i princeze; ili žabe i žapca, ili možda do krijesnice i predmeta njegovog obožavanja…"

-Okej, imam 13 godina i obožavam crtače. Mislim da odrasli trebaju da gledaju ovakve filmove jer nose vrlo važnu poruku skrivenu u sebi. Film mi se jako dopada, i baššš sam uživala gledajući ga.

Ocijena: 10/10


Me before you













-"Louisa Clark je potpuno jednostavna djevojka koja je upravo izgubila posao u lokalnom kafiću, a Will Traymor je imućan muškarac bogatog iskustva čiji je život naprasno promjenjen saobraćajnom nesrećom nakon koje Will postaje trajno prikovan za krevet i zavisan od drugih. Njihovi putevi se isprepliću kad Lou postane Willova lična asistentica što će im donijeti životnu avanturu."

-Toliko tragična priča, doslovce vas natjera da o njoj razmišljate danima poslije nakon gledanja filma. 

Ocijena:10/10


Chalet Girl


































-"Zgodna i muškobanjasta Kim bivša je prvakinja u vožnji skateboardom, a sad mora peći hamburgere kako bi uzdržavala sebe i oca. Prilika pokuca na vrata kad dobije sezonski posao u jednom od najluksuznijih skijaških odmarališta u Alpama. Isprva je Kim zbunjena ovim bizarnim novim svijetom otmjenih ljudi, starinskog šampanjca, veličanstvenih planina i snijega do koljena, no uskoro otkriva svoj prirodni talent za snowboardingom te počinje trenirati za sezonsko natjecanje s bogatom novčanom nagradom.
Prije nego što može ponovno postati prvakinja, mora nadvladati svoje najdublje strahove – i saznati što će biti između nje i Johnnyja; zgodnog, ali zauzetog sina njezina šefa."

-Film koji mi se apsolutno nije svidio! Obožavam snowboard i kada sam pročitala opis, pomislila sam na hrpu zanimljivih akrobacija u "polucjevi" i zanimljivu ljubavnu priču. Kada sam ga odgledala bila sam duboko razočarana jer imam osjećaj da se nisu mnogo potrudili dočarati neke stvari. Od snowboarda su napravili sprdnju jer to nije snowboardanje za naslov prvaka nego samo rekreacija. Za naslov prvaka radi se u polucjevi. Gadi mi se sam spomen na ovaj film i zato mu i dajem najnižu ocjenu.

Ocjena: 0/10


The fault in our stars














































-"Priča prati dvoje mladih ljudi, koji se upoznaju u grupi za podršku bolesnicima od raka, i od tada usprkos njihovoj bolesti, ljubav cvijeta, a oni pronalaze vjeru u život."

-Sad tek shvaćam da sam gledala vrlo tužne filmove, mislim rijetko tko se ne bih na ovo rasplako (rijetka sam). Mislim kako je netko ovo osmislio, pa ja ne razumijem.

Ocijena: 10/10


Lady Bloodfight


-"Plavuša stiže u Aziji, a prvo sto joj se dešava je da biva pretučena od razbojnika. Ona pita djevojku borca da je obuči, ustvari ona želi da učestvuje na turniru. Puno djevojaka, svih rasa, borbe se jedna protiv druge."

-Okej, film je dobar, ali je mogao biti mnogo bolje odrađen. Ima par stvari koje su me iznervirale. I jedna od njih je naziv turnira na kojem se one bore, a to je "Kumite", e sad to onima koji ne znaju ništa o karateu, zvuči prefora, a zapravo "Kumite" u prijevodu znači "borba". Ne, ne šalim se, to je istina, ja sam u skupini za kumite na karateu, prijevod u skupini za borbe sam. Moglo je to malo originalnije. Možda ja imam prevelika očekivanja od ove vrste filmova, ali ako se spominju borilačke vještine nek se spominju kao nešto zahtjevno, a ne nešto što beba može, to stvara predrasude prema nama karatistima i ostalim borcima različitih vještina.

Ocijena: 4/10


Pogrešno skretanje 1. dio


-"Kris, student medicine, putuje na razgovor za posao prolazeći kroz planine Zapadne Virdžinije. Kada na njegovom drumu dolazi do saobraćajne nezgode, on odlučuje da krene alternativnim putem koji vodi kroz samo srce šume. Nedugo zatim, svojom nepažnjom sudara se sa automobilom ostavljenog na cesti."

-Kad smo ovo gledale, cure oko mene su doslovce sakrivale glavu, ja iskreno nemam problema sa hororima, ali stvarno ima gadnih scena u svim djelovima, tako da ako ste gadljivi radije preskočite serijal. Meni je taj serijal najdraži i baš je odlično osmišljeno sve.

Ocijena: 10/10


Paper Towns


-Mislim da opis i nije baš nešto obavezno jer je većina vas čula za ovaj film. Meni se je on svidio i vrijedi ga pogledati.

Ocijena: 10/10


Nerve

































-"Djevojka je uvučena u on-line igru ‘istine ili izazova’, a uskoro njome počne manipulirati anonimna zajednica “Posmatrača”."

-Nakon podjeljenih rezencija, ja sam pogledala i ovaj film. Meni se osobno jako svidio, način na koji je odrađen, priča, kraj koji nisam mogla predvidjeti. Stvarno zanimljiv film po meni.

Ocijena: 10/10


Pogrešno skretanje 4. dio

































-"Grupa prijatelja odlučuje da zimski raspust provedu vozeći motorne sanke, ali prave pogrešno skretanje. Izgubljeni u snježnoj oluji utočište nalaze u napuštenom senatorijumu. Potpuno su izolirani, ali i sretni što su se izvukli iz stihije. Senatorij ima problematičnu prošlost, a nažalost neki od njegovih bivših pacijenata još uvijek žive tamo i nisu sretni zbog upada. U smrtonosnoj igri studenti moraju da se bore da bi preživjeli noć."

-Ako mislite da je prvi dio gadan, niste vidjeli ostalo! Ovdje stvarno ima užasnih scena, a dio koji me je iznervirao je bio kada su ih mogli da ih ubiju,a nisu, i na kraju kad su dvije ostale bez glave. Joj, ja inače vrištim na računalo kad gledam ovakve filmove.

Ocijena: 10/10


Želim te














-"Aće počinje da radi u svijetu televizije. Živi u stanu svog brata, ponovno se približava majci i, naravno, sreće sa starim prijateljima. Imaju ožiljke koje bol ostavlja iznutra, prije nego spolja, na koži. Buntovnici, ali svijesno buntovnici, i još važnije, nisu se promjenili. Ali koliko se ona promjenila, njegova Babi?"

-"Ne, ne, ne može biti, zašto oni nisu zajedno na kraju?? Tko je izmislio ovo, e uopće ne zna da piše priče. To nije fer, ah koja glupost, mrzim ovo!" Da, ovo je bila moja reakcija tada, sada sam malo bolje, ali i dalje mi se ne sviđa kraj, i to nikako. Uništili jednu prelijepu bajku, ovakvim krajem. Ja to NE prihvaćam!

Ocijena: 7/10




Broj komentara: 6:

  1. I ja sam gledala većinu ovih filmova, a ove koje nisam ću svakako dodati na listu :D

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  2. Opste je poznato da obozavam filmove tako da sam se bas obradovala ovom postu. Veoma je zanimljiv i drago mi je sto si podelila filmove koje si gledala, sa nama. Vecinu istih sam i sama gledala te verujem da si uzivala u njima.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Da doista, jesam, osim eto u par njih, ali nije baš kriminalno! <333

      Izbriši
  3. Obožavam filmove, ali samo kada imam vremena za njih :). Ja poslije tebe i tri metra iznad neba skoro sam gledala i oduševljena sam. Ok, tri metra sam gledala nekoliko puta, ali svaki puta jednako se oduševim :)

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! I meni se taj svidio, iako je Pojo i dalje najtužnije završio. :)

      Izbriši