ponedjeljak, 13. ožujka 2017.

Knjige koje sam pročitala u veljači (2017.)



























-Uz dobru organizaciju uspjela sam naučiti sve što treba, i tako imam ostatak dana slobodno, to jest, idem na trening, ali je to meni kao slobodno jer je to i obaveza i hobi u istome. Kako još nisam napisala sve mjesečne postove, odlučila sam danas napisati jedan i urediti barem pola planera. U veljači doista nisam previše čitala, a knjige koje sam čitala bile su mi određene po školi, i moram priznati da me nisu previše oduševile.

Charles Dickens
Oliver Twist














-Knjiga prati događaje iz prilično mučnog života jednog dječaka. Od njegovog rođenja u ubožnici, do toga kako završava u društvu lopova, skoro biva ubijen i na kraju konačno pronalazi sreću. Knjiga je dobro osmišljena, ali moram priznati da djetetu normalne inteligencije nema šanse da sve bude jasno. Nekoliko mojih prijatelja je mene pitalo da im pojasnim, ne kažem da sam ja genijalac, ali sam zbog dosta pročitanih knjiga, i to svakakvih, od onih za odrasle, političkih planova, erotskih romana svoj mozak razvila toliko da može sve da razumije (više-manje),a i mnogo ljudi kaže da sam za desetak godina više od svoje generacije po inteligenciji i razumijevanju. Sad sam otišla na drugi dio, ja želim reći da u 7. razredu, kada djecu puca pubertet nije baš fora da mu netko da ovakav roman. Jednostavno meni je bio težak za čitanje, previše dosadnih scena dovelo je do toga da sam ovu knjigu čitala mjesec dana. Ali tvrdoglavost pobjeđuje, pa tako sam ju i pročitala. Ukratko, meni se ova knjiga nije svidjela, smatram da nije za djecu u 7.,  i da ima previše nebitnih scena i preopširnih objašnjenja.

Ocjena: 2/10 Cijena: nepoznata

August Šenoa
Prosjak Luka















-Stvarno se zapitam tko je birao lektiru za 7.razred. Mislim dajte nešto veselije, i zanimljivije. Ovu sam isto čitala dugo, isto hrpa dosadnih scena, do 100. stranice sam umirala od dosade, i da nastavim me je samo poticala znatiželja i tvrdoglavost, nakon 100. puno je zanimljivije, tada sam već sa pozornošću pratila priču. Tako da mogu reći, da je ova knjiga po nekoliko točaka bolja od prošle, ali i dalje nije nešto što bi me privuklo na polici knjižare, i nikad ju ne bih sama svojom voljom odabrala.

Ocijena: 4/10 Cijena: nepoznata

Jeste li pročitali ove knjige?
Jesu li vam se svidjele?


Broj komentara: 8:

  1. Lepo je kad au slobodno vreme mozes citati knjige! I ja se trudim kada sve obaveze izmirim, preostalo vreme upotrebim na edukativne i koristne stvari! Sjajan post! Zaista obozavam da citam knjige tako da sam se obradovala ovom postu! Prvu knjigu nisam procitala, ali mi deluje zanimljivo, a kada je u pitanju knjiga Augusta Šenoa, moram s epohvaliti da sam imala prilike da je citam, i da mi se dopala, tako da mi je drago sto je vidim na tvom postu, koji je sjajno napisan!

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Ni ja ne stižem mnogo, ali se trudim to popraviti. Eto, mene nije oduševila, možda zbog godina i načina razmišljanja, ali se držim toga za sada. :)

      Izbriši
  2. Draga moja Marija, kako bih ja voljela da imam vremena za knjige! Ono vrijeme koje ne trošim na školu, provodim na blogu. Obećala sam si da preko ljeta svakako moram pročitati nove knjige, možda čak neku od ovih koje preporučuješ. Odličan post!

    Kalopsia

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Joj, i mene škola ubija, ali uz mnogo truda stignem barem malo. I ja jedva čekam ljeto, jer ću onda imati nesmetano mnogo vremena za ono što volim. :)

      Izbriši
  3. Draga, post je stvarno predivan. I ja obožavam čitati knjige, ali imam premalo vremena za to pa onda koristim priliku kada uživam u toploj kupki da pročitam koje poglavlje :D. Ako se ne varam, mislim da sam čitala ovu "Oliver Twist", ali nisam sigurna. Bilo je to davno :)

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Eh, ja nikako da probam kako je čitati u kadi, jednom jesam i to sam uništila knjigu, sad me je malo strah. Mislim da to nije knjiga koja se ureže u pamćenje, jer da ti se svidjela zapamtila bih ju. :)

      Izbriši
  4. Sjajan post, draga! Moja velika ljubav su knjige ali na žalost, u poslednje vreme apsolutno nemama vremena za iste, jedva i za blog od silnih obaveza. Knjige koje si preporučila nisam čitala, ali deluju interesantno. ☺
    Prvi put sam na tvom blogu, svideo mi se pa sam te zapratila. Pogledaj moj blog i uzvrati ako ti se svidi! ♥

    Novi post: Misseslandy

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, i ja tebe pratim! Razumijem te, nije ni meni uvijek lagano sve stići, ali trudim se barem dok putujem do mjesta za trening. :)

      Izbriši