nedjelja, 5. ožujka 2017.

Nedjeljom navečer = tjedan od 26.2. do 5.3. (2017.)







































-Kako li samo vrijeme leti? Doslovce mi izmiče tlo pod nogama.

-U ponedjeljak je doista bio jednostavan dan, nakon škole sam samo čitala i na kraju otišla na trening. 

-No, zato je utorak bio pre!  Kod nas su bile Maškare, a ja sam ove godine odlučila izastat iz škole i ići sa povorkom. Ujutro sam se probudila i spremila, kolegica je došla po mene, pa smo otišle do doma i tamo se slikale i još dodavale šminku. Povorka je išla od destinacije do destinacije, a zbog prejedanja krofnama sam sa još dvije cure otišla oko 1 sat, popile smo kapučino, pa sam ja otišla kod sestre, a one kući. Sa nećakinjama sam prešla ulicu i dobila slatkiša i novaca. Kasnije sam otišla na Fašnik, to jest spaljivanje. Dobila sam ispričnicu, ispričala se sa curama, pojela i šećernu vunu i kokice i još krofni pa otišla kući. Inače, bila sam vještica.
























-Srijedu sam pak provela učeći za diktat iz engleskog, a četvrtak u učenju geografije, biologije i njemačkog. Petak je bio odličan, sa nećakinjama sam uređivala sobu.

-U subotu sam sredila kuću, i uredila čitavu svoju sobu (tek sam sada shvatila da imam previše stvari).

-Danas sam pak trebala ići u Vukovar, ali je plan propao zbog kiše. Na kraju smo otišli opet na autopijacu gdje sam ja pojela predobru langošicu, a zatim na Pamoas, to jest velesajam poslova. Gdje sam pak pojela preukusne čevape. (U redu, sad se sigurno pitate koji je vrag meni, i kako sam tako mršava, a toliko žderem, ali imam opravdanje! U PMS - u sam!). Kasnije sam učila i naučila engleski! Jej!



























-Nadam se da vam se svidio post, čitamo se kada uhvatim vremena. <3

Broj komentara: 6:

  1. Čini se da je utorak bio jako zanimljiv, a i po fotografijama se to može vidjeti. Inače divan post

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Utorak je bio doista zanimljiv. :)

      Izbriši
  2. Odličan post. Jako zanimljiv! Uzivala sam citajući.

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši