nedjelja, 12. ožujka 2017.

Nedjeljom navečer = tjedan od 5.3. do 12.3. (2017.)






































-U ponedjeljak sam većinom učila biologiju i geografiju, došla mi je kolegica pa smo zajedno popile kapučino i ispričale se.

-Utorak sam provela kod sestre, kasnije sam opet učila.

-Eh, srijeda, dan žena. Ujutro sam dala poklon mami, i otišla u školu. Kad sam došla kući imala sam preveliku svađu i čulo me je pola susjedstva. Ipak je i taj dio prošao, i nakon što sam naučila engleski za test, otišla sam kod sestre ,a zatim na trening BEZ mobitela što je vrlo važno spomenuti jer ćete saznati razlog u dijelovima koji slijede. Kada sam došla kući i otuširala se bilo je već 23 sata i malo sam škicnula na face, i vidjela 2 poruke koje nisam mogla pogledati jer nemam mesinđer.

-I sad četvrtak, grozno! Po mene je došla kolegica i sve je izgledalo normalno. Dok me nisu počele ispitivati kako sam na faceu objavila da volim jednog dečka, ja sam mislila da se šale jer eto ja u srijedu nisam bila na faceu i nisam to napravila. Ušla sam u razred, ulazi jedan dečko, gleda me, i pita šta ja to pišem? Ja shvaćam ne šale se, suze mi kreću na oči jer shvaćam šta se događa, sa suzama izlazim van i skoro se zabijam u dečka na kojeg se objava odnosila, gleda me sekundu, zatim svraća pogled jer ga je sramota, a ja sva rastresena, jedva zadržavajući suze i drhtućim glasom izgovaram "Ja to nisam napisala" i trčim na wc. Zaključavam se, a cure me nagovaraju da izađem, suze samo teku, ne boli me što me zezaju, nego jer je jedna osoba to mogla da vidi, ona koja mi mnogo znači. Zvoni, izlazim, žurećim korakom odlazim do učionice, razrednica izlazi, grli me, da ona zna. Šalje me da se umijem, a zatim drži prodiku "Da je osobi koja mi je provalila na face, bolje da se sama javi jer će ona saznat tko je!" Već nakon 2 sata smijem se, pomaže. Kada dolazim kući, odlazim na face, gledam poruke, možda je objava izbrisana, ali ne i poruke koje je ta osoba slala. Umirem od sramote, spašavam ono što se spasiti da, jer je ta osoba uništila nečije povjerenje u mene. Mijenjam lozinku, g-mail. Sve! Dolazi mi kolegica i zajedno gledamo film, a zatim šetamo. Poslije idem do sestre.
























-I onda koliko je četvrtak bio loš, toliko je petak bio odličan. U četvrtak taj dečko i ja nismo ni riječi prozborili, sada je kemija, vidim da me gleda, sjedim ispred njega, pita me za njemački, dolazi odmor dajem mu radnu za prepisat, zastajem, ispričavam se, on sa onim svojim glasom kaže "U redu je, znam da nisi ti".  Olakšanje. I onda čitavu matku smo brbljali i brbljali, cura pokraj mene umire od smijeha. Njemački, ah učitelj nas stavlja zajedno sjedit, on se kladi da ću dobit 4 iz testa, izgubio je dobila sam 3. Kad sam došla kući, saznajem da mi je sestra u bolnici, CT je pokazo da ima trudove, oko 3 sata zovu nas - rodila je! Malenu curicu po imenu Anja, moja treća nećakinja! Pila sam šampanjac, pa otišla na domjenak za vatrogasce i onda na trening. Tamo sam počastila cure i dečke, i trening je prošo još bolje nego sve ostalo. Došla sam kući, i uživala u kraju dana.







































-U subotu sam čistila, a danas sam bila kod djede na rođendanu i kod sestre u posjeti. Tamo su nas svi čudno gledali, istina moja sestra izgleda kao da ima 15, ali ima 25. Kaže svi u sobi joj objašnjavaju šta smije,a šta ne smije, a kad je ona rekla da sve zna jer joj je 3. svi su se šokirali. Hha.. Inače , nisam netko tko mari za hejtere, ali boli kad znaš da je neka osoba koja je u tvom društvu i kojoj vjerojatno pomažeš napravila ti takvu stvar i da ti toliko zavidi da pokušava uništiti tvoje odnose sa nekim ljudima.



Broj komentara: 6:

  1. Tvoja nedelja je zaista bila interesantna! Fotografije su predivne, posebno mi se dopada ova poslednja! Bebica je predivna!

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, da bebica je nešto posebno, hah! <3

      Izbriši
  2. Stvarno mi je žao zbog te objave, drago mi je da su drugi shvatili da to nisi ti napisala. I čestitam što si dobila nećakinju, moju imenjakinju haha. Super post. :)

    mysweetlandd.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Nećeš vjerovati, ali kod nas je to totalno nesvakodnevno ime, i jedina je u selu koja se tako zove. I meni je drago jer je stvarno bilo užasno. <33

      Izbriši
  3. Tvoja nedelja je bila jako zanimljiva. Jako mi je žao zbog objave. A što se tiče bebe, mnogo sam srećna što si dobila treću nećakinju. Preslatka je.

    laAdda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Joj, zahvaljujem ti i u ime njezinih roditelja, ja sam jako sretna, jednom se rađa 3 nećakinja! <333

      Izbriši