utorak, 21. ožujka 2017.

Outfit post : Goodbye winter














































-Pregledavam foldere i odjednom vidim ove fotke, brzo škicam na blog, ne, nisam pisala o tome. I tako evo mene kako vam pokazujem jedan outfit koji sam nosila u školu za vrijeme zime, još kada sam imala dugačku kosu. Pošto je zima gotova, odlučila sam ovako nazvati outfit da se oprostim od svog omiljenog godišnjeg doba.

















































-Tajice sam dobila od sestre
-Na nogama imam Conversice koje sam isto dobila od sestre.
-Đemper je iz trgovine sa hrvatskim proizvodima i koštao je oko 100 kuna.
-Lančić sam kupila na moru, narukvice u školi, a ostalo sam dobila
-Nokti su nalatirani s Essence the metals I love trends 35 rock my soul. i  b* 21 Lime green.
-Imam maskaru i korektor.

-Sve stvari su udobne, kvalitetno odrađene i svakako ako pronađete ovakav đemper kupite jer ide uz skoro sve.



Broj komentara: 16:

  1. Preslatka si, super post <3

    everydayema.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  2. Preslatka si *.*
    Džemperić je magičan <33

    OdgovoriIzbriši
  3. Slatka si! Jako zanimljiv autfit, lepa kombinacija!

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako simpatična i zanimljiva kombinacija (outfit) :D

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako simpatican outfit za skolu :) Doduse ne dopada mi se kada su tu dve nijanse crne, jer uvek jedna deluje bledo,ali moguce je da je od blica :) Odlican post#Samokazem

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Oh, ne, nije od blica, đemper je tamno plav, a tajice su crne. :)

      Izbriši
  6. oh, starkice.. moja ljubav jedina ! divna kombinacija, nešto što ja nosim, ali samo sa crvenim starkama, ali svakako predivno. ljubim te ❤

    Alia's little world

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! I ja volim crvene starkice, ali ove godine je moja seka odlučila me iznenaditi sa ovima. Dar je dar, hah. :) <3

      Izbriši
  7. Super post!!!
    Nova sam, pratim te pa ako zelis uzvrati:http://janead.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši