utorak, 11. travnja 2017.

Citati za mjesec ožujak

-Odlučila sa više ne pisati svoja objašnjenja o citatima, nego vas pustiti da vam budu motivacija i da svi izvučete svoju pouku iz njih. Skroz sam zaluđena citatima o karate-u jer sam u jednoj prelomnoj fazi treniranja. Nadam se da ćete uživati. ;)








































Broj komentara: 6:

  1. Super post!
    Odlicne si citate odabrala!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čooovečee that was deep *-*
    Svidja mi se sto si ukombinovala i na našem jeziku i na engleskom, o bično svi stave samo na engleskom <3<3<3
    Takođe mi se sviđa i odabir, divno su citati i nekako kada čitaš ovakve postove, mislim citate na slikama stvoriš neki utisak o osobi koja ih je izabrala i ovim mislim da si ti jedan jaka, odlučna i dobroo motivisana osoba, a takvi mi uvek najupadljiviji budu <3 <3 <3

    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Volim svoj jezik i nikad ne stavljam engleski prije hrvatskog. Isto mislim kao ti, da ljude možeš upoznat kroz citate. Hhahha, moja BFF, roditelji i pola ljudi koji me poznaju me smatraju baš takvom kako si opisala. <33 ;)

      Izbriši