četvrtak, 13. travnja 2017.

Favoriti ožujka






















-Dolazimo i do zadnjeg mjesečnog posta u vezi ožujka. Imam nekoliko proizvoda koji su mi se jako dopali i koje sam redovito koristila.
















-Svi vi već znate da ja obožavam Fa gelove i veliki sam zagovornik istih. Gornji predivno miriše, predivne je zlatne boje i jako se pjeni. Imate osjećaj kao da se kupate u baršunu. Ja nemam suhu kožu i koristim losione, pa ne znam da li bi zadovoljio potrebe suhe kože za njegom, ali za normalnu ima sasvim solidnu njegu. Miris je dugotrajan i bukvalno miriše čitava kupaonica nakon mojeg izlaska. Puno ime: Fa Oriental Moments.
















-Isto obožavam i Fa deziće. Dugotrajni su i učinkoviti. Ima raznih mirisa i stvarno ih jako volim. Gornji je odličan i često ga koristim. Puno ime: Fa Oriental Moments
















-Do sad sam samo jedanput koristila Rexona dezić i znam da mi se tada svidio. Ovaj sa slike ima predivan miris, nekako baš sexy. Dugotrajan je, učinkovit, sasvim okej dezić za dan. Puno ime: Rexona sexy bouquet.







































-Sljedeći dezić mi je najmanje drag, mislim nije loš, ali sam ja uvijek za jače mirise. Ima nekako puderast miris koji je ugodan, ali nije moj stil. Dugotrajan je, učinkovit, traje manje od prošlih. Puno ime: Rica Pure Satin.
















-Kada dođe proljeće preferiram one slatkaste tonove na svojoj koži. Voćne, cvijetne, to jest općenito biljne koji vrište "proljeće".  Ovaj ima miris maline i manga, savršeno se stapa sa mojom kožom i miris traje 24 sata. Ja ga ne osjetim, ali ljudi oko mene kažu da mirišem kao da sam nalila bočicu parfema.  Ambalaža mi je baš girly, naručila sam ga još prošle godine u 3. mjesecu (Avon) po 30 kuna, i mislim da ga još ima u prodaji.  Puno ime: Avon Scent Essence blushing raspberry.







































-Već sam spominjala jedan takav gel na blogu. I ovaj je odličan, predivnog mirisa i najvažnije funkcionalan. Održava svježinu i osjećaj čistoće cijeli dan, uklanja neugodne miris i dermatološki je testiran. Bezbojan je, tekuće teksture, bočica je čvrsta, pumpica dozira onoliko proizvoda koliko je potrebno za jednu upotrebu. Cijena varira od kataloga do kataloga, od 15 do 35 kuna. Puno ime: Avon simply delicate gentle.
















-Rijetko kada izlazim iz kuće bez korektora, to se najčešće događa samo kada je moje lice u "najboljem periodu". Kada nije, sakriva crvenilo, prištiće i ogromne podočnjake. Za 17 kuna korektor je solidan, lijepo prekriva, nijansa je dosta svijetla, iako je veliki nedostatak što postoji samo dvije nijanse. Miris je podnošljiv i isparava kada se stavi na kožu. Praktičan je, ambalaža i nije baš čvrsta, ali neće puknuti ako padne. Puno ime: Avon colortrend korektor u nijansi light.
















-Sa ovog labela se skinula naljepnica, ali znam da je iz Avona i da sadrži med. Proslijedila mi ga je mama, dosta je guste teksture, nekako mutno bijele boje, nema baš neki specifičan miris. lijepo njeguje i zato ga najviše i volim, iako mi je Labello i dalje favorit broj 1.





Broj komentara: 18:

  1. Super post!
    Koristim neke od ovih proizvoda i super su zaista!

    OdgovoriIzbriši
  2. Koristim neke od ovih proizvoda i potpuno se slazem s tvojim mišljenjem. Svi proizvodi mi se generalno sviđaju. Odličan post.

    Q&A na mom blogu, posjeti ga: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Great review! So beautiful photos!
    Would you like to follow each other?
    Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican post. Ja takodje koristim avonove proizvode za negu zenske higijene i odlicni su. :)

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Slažem se sa tobom, meni su najbolji! <3

      Izbriši
  5. Rexona i Fa dezodoranse koje si spomenula sam koristila i moram da priznam da su mi fenomenalni. Zaista odrade svoj posao. Post je sjajan, divni favoriti:)

    http://sosihappylife.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Istina, meni su Fa najdraži od malena. Uvijek sam njih koristila i nikad se nisam pokajala. :)

      Izbriši
  6. Od ovih proizvoda sam koristila rexonin dezodorans i da budem iskrena nisam toliko zadovoljna ostale stvari mi se čine veoma zanimljivim, ali ih nisam isprobala

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako probaj nešto. Meni je odličan, nije nešto fenomenalno, ali kao dezić posluži vrlo dobro. :)

      Izbriši
  7. Čitava FA Moments kolekcija je izuzetna. I, meni je ovaj miris orijentalne ruže omiljeni.

    https://dorajaa.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O, da, slažem se. Miris me doslovce obori sa nogu svaki put. :)

      Izbriši
  8. Predivan post. Nekada sam i ja koristila reksonu i obožavala sam onu plavu, ali od kada sam isprobala CD rolon, prosto sam se zaljubila u njih :D

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Morat ću i ja da proba, ovu sam dobila pa da ju iskoristim, iako sam zagovornik Fa-a. :)

      Izbriši