ponedjeljak, 10. travnja 2017.

Knjige koje sam pročitala u ožujku (2017.)


























-Opet kasno krećem sa ovim mjesečnim postovima, ali će izlaziti svaki dan, tako da za 4 dana će biti sasvim gotovi. Pošto volim knjige, odlučila sam prvo napisati post o knjigama. U prošlom mjesecu sam pročitala sam dvije knjige, ali sam i time jako zadovoljna jer sam imala mnogo obaveza.

Pavao Pavličić
Dobri duh Zagreba














-Knjiga je zapravo skup malih kriminalističkih priča. Mi smo za lektiru imali Tramvajsku priču i Dobri dug Zagreba, ali sam ja pročitala sve priče u knjizi. Nisam morala, jer sam ja riješena sa hrvatskim ove godine, ali sam na učiteljicin nagovor pročitala. Meni su se priče jako svidjele, baš su zanimljive. Istini za volju ima par čiji mi se kraj ne sviđa, ali inače su stvarno vrijedne čitanja. Svakako mi se najviše svidila "Magda i trešnjevački fantom". Preporučujem ovu knjigu jer stvarno se čita u jednom dahu, i to brzo. Iako je namjenjena nama mlađima do 14 godina, niti stariji neće požaliti ako ju pročitaju.

Ocijena: 10/10, Cijena: Nepoznata


Francine Rivers
Nespomenuta














-"Bat Šebina je ljepota probudila strast kralja Davida... Njihova ljubavna priča nije završila nakon jedne zajedničke noći: nastavila se ljubomorom i ubojstvom, kao i strašnim grizodušjem. U židovskome svijetu u kojemu se preljub kažnjavao ženinom smrću Bat-Šeba je ljaga za svoju obitelj, a njezino ime - sinonim za sramotu i sablazan - bilo je zabranjeno spominjati..
Nespomenuta je biblijska priča o strasti i moći. bitkama na bojnim poljima i o ljudskim srcima, koja pregovara o posljedicama naših izbora, potrebi za oproštenjem i pronalaskom konačnoga ispunjenja - vječnim temama koje su jednako važne u svim vremenima i na svim mjestima."

-Jedna predivna knjiga, ja sam stvarno uživala. Ima predivnih misli, i mislim da su mnogi kršćani već čuli ovu priču, ali sada je ispričana iz gledišta sam Bat-Šebe. Zanimljiva priča koja se ne ispušta iz ruke, od srca je preporučujem. Pročita se za oko sat-dva, jer su slova velikoga fonta i nije "teška".

Ocijena: 10/10, Cijena: Nepoznata


Broj komentara: 10:

  1. Super post!
    http://janead.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Knjige se čine zanimljivim, imaću u vidu da ih pročitam. :)

    mysweetlandd.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako mi sevidja ju ove knjige procitala sam ih.


    justindream004.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam čula za ove knjige, ali mi se čini da je ova druga veoma dobra :D

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Itekako jeste, stvarno je odlična. Preporučujem ti je od srca! <3

      Izbriši
  5. Divan post. Iskreno, i pored sve ljubavi prema knjigama, prvi put čujem za ove :D. No, bilo je divno pročitati tvoje mišljenje i saznati nešto novo :*

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! U blogosferi svakodnevno čujem bar za dvije knjige za koje nisam znala, tako da je ovaj svijet velika tražilica knjiga. :)

      Izbriši