nedjelja, 23. travnja 2017.

Nedjeljom navečer = tjedan od 16.4 do 23.4 (2017.)







































-Iako je u mnogim predjelima pao snijeg, kod mene je padala samo kiša što je zapravo bilo i dobro jer je to zemlji trebalo.  Ovaj tjedan nije bilo škole, i nisam baš nešto puno ni radila. Vodila sam nećakinju u vrtić, gledala seriju, čitala, zezala se, išla čuvati malo Anju. Isto tako od utorka sam imala svaki dan treninge kihona i kate zbog polaganja u ovu srijedu. U petak sam imala čak 2 treninga, prvi sa malcima, a drugi sa velikima gdje sam i dalje radila kihon. Odmorila sam se, danas sam pisala lektiru za vjeronauk i spremna sam za nove avanture. Isto se nadam i za vas. :) <3



















-Znam da je ovaj post kratak, ali nije se dešavalo ništa previše važno. Uskoro ću napisati i post o uskršnjim darovima,tj. čim uhvatim vremena jer još dva dana imam treninge i onda polaganje. 



Broj komentara: 14:

  1. Divan post,fotke mi se jako dopadaju!Takođe,pozadina tvog bloga je u prolećnom fazonu što mi se jako dopada zato što obožavam cveće i proleće!Samo tako nastavi,obožavam tvoj blog. <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <------------- novi post

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo Anja! Jako mi je drago što ti se sviđa izgled mog bloga jer sam se stvarno potrudila da bude u proljetnom fazonu. ;) <3

      Izbriši
  2. Super fotke, cime si ih uslikala!
    I post je odlican da se razumemo. xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, ma razumijemo se, hah! Uslikala sam s mobitelom LG L70 od 5 MP (kamera). Uredila u pizapu, širinu namjestila u photoscape-u. :)

      Izbriši
  3. Wonderful post, love it! ♥
    Maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Great post, Darling! I really liked the photos <3
    I'd be happy blogging friendship and mutual subscription (I subscribed to your blogger) ♥
    Have a nice day!
    Julia Shkvo

    OdgovoriIzbriši
  5. Divan post draga <3
    Pogledaj moj blog . Pišem o fashion,beauty i lifestyle temama .Bilo bi mi drago da zapratimo jedna drugu i uživamo u novim postovima ♥

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  6. Divan post draga! Nadam se da ćeš položiti sve oko treninga! Jedva čekam post o Uskršnjim poklonima. Blog ti je divan! :)

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! I ja se nadam, brzo će i taj post! :)

      Izbriši
  7. Predivan post kao i fotkice!
    Nekada je i dobro kada sedmica prođe bez posebnog uzbuđenja. Malo se odmorimo.

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Slažem se sa tobom, nekad je stvarno potreban tjedan bez obaveza. :)

      Izbriši